Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (861 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (402 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Gabinety Bliskie Sercu – Kampania, która chwyta za serce!

Avatar placeholder
22.01.2018 14:42
Gabinety Bliskie Sercu – Kampania, która chwyta za serce!
Gabinety Bliskie Sercu – Kampania, która chwyta za serce! (123rf)

Z powodu chorób układu sercowo-naczyniowych rocznie umiera 17,5 miliona osób. Brzmi przerażająco, prawda? W samej Polsce według Głównego Urzędu Statystycznego, co roku jest to około 175 tysięcy ludzi. Statystyki są alarmujące!

Alkohol, papierosy, brak aktywności fizycznej i często idąca za tym nadwaga to główne przyczyny zawału i niewydolności krążeniowej, które są skutkiem uszkodzeń serca. Mimo tak dużej umieralności, wciąż nie mamy wystarczającej wiedzy na temat radzenia sobie z chorobą czy sposobami jej zapobiegania. Często myślimy, że Nas to nie dotyczy. Tymczasem jest to jedna z najczęstszych przyczyn zgonów na świecie.

Z pomocą przychodzi II edycja autorskiego projektu G-Pharma – "Gabinety Bliskie Sercu", objętego patronatem Zarządu Głównego Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego.

Jak twierdzi profesor Fijałkowska, Prezes-Elekt Sekcji Chorób Serca u Kobiet PTK: "Świadomość pacjentów dotycząca ryzyka chorób sercowo-naczyniowych jest wciąż zbyt mała. Wynika to z braku spójnych programów edukacyjnych kierowanych do poszczególnych grup wiekowych, różnych poziomów wykształcenia i stopnia zamożności."

– Jest to także efekt bardzo ograniczonego czasu, jaki lekarz czy pielęgniarka mogą poświęcić na edukację swoich pacjentów. W rezultacie pacjent czerpie wiedzę głównie ze środków masowego przekazu, co często nie przekłada się na siłę oddziaływania, tak jak informacje przekazane w bezpośrednim kontakcie z medykiem. Myślę, że ludziom brakuje kogoś, kto wyciągnie do nich rękę i przeprowadzi przez często najtrudniejszy etap życia - dodaje.

"Gabinety Bliskie Sercu" to projekt skierowany zarówno do pacjentów po incydentach kardiologicznych oraz grup ryzyka, jak również ich rodzin i wszystkich, którzy potrzebują wsparcia w dbaniu o swoje serce.

"Dzięki Kampanii osoby zainteresowane tematem profilaktyki pierwotnej i wtórnej, uzyskają rzetelne informacje zebrane w jednym miejscu. Pacjenci podczas takich spotkań, poza szczegółowym wywiadem lekarskim, edukacją z zakresu profilaktyki i odpowiedzi na wszelkie pytania, otrzymają również materiały edukacyjne, dzięki którym wiedza w temacie chorób naczyniowo-sercowych zostanie uporządkowana jeszcze bardziej." – mówi Sebastian Kołodziej, organizator i członek zarządu G-Pharma Consulting.

W ramach Kampanii powstało 12 referencyjnych gabinetów na terenie całej Polski, w których odbywać będą się nieodpłatne spotkania edukacyjne i warsztaty z pacjentami. Doświadczony personel medyczny: pielęgniarki kardiologiczne, dietetycy i fizjoterapeuci edukować będą z zakresu profilaktyki chorób sercowo-naczyniowych, zdrowego żywienia oraz aktywności fizycznej.

Aby "Gabinety Bliskie Sercu" mogły służyć tysiącom pacjentów, misję Kampanii zdecydowali się wesprzeć Partnerzy z różnych dziedzin, tacy jak: NUTRICIA Polska, Kruszwica, Sp. z.o.o., Philipiak oraz znane serwisy medialne jak wp.pl, Poradnik Zdrowie czy HealthTV.

Głównym celem G-Pharma Consulting jest, by wiedza dotycząca profilaktyki i leczenia była szerzona w szerokim spektrum za pośrednictwem wielu placówek w całej Polsce.

Więcej informacji o kampanii Gabinety Bliskie Sercu znaleźć można na stronie www.gabinetybliskiesercu.com, profilu FB oraz w mediach ogólnopolskich.

Informacja prasowa

Skorzystaj z usług medycznych bez kolejek. Umów wizytę u specjalisty z e-receptą i e-zwolnieniem lub badanie na abcZdrowie Znajdź lekarza.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze