Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (874 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Kampania na rzecz walki z rakiem piersi (WIDEO)

Avatar placeholder
10.02.2019 23:40

-Wszystkich państwa witam na uroczystym śniadaniu, które inauguruje dwudziestą jubileuszową edycję naszej kampanii na rzecz walki z rakiem piersi.

-Spotkaliśmy się dzisiaj w bardzo wyjątkowym miejscu, bo i okazja jest bardzo wyjątkowa. Otóż kampania na rzecz walki z rakiem piersi obchodzi swój jubileusz dwudziestolecia. Hasło tegorocznej kampanii: „Odwaga. Uwierz świat bez raka piersi. Jesteśmy tu, aby stało się to prawdą”. To była misja, która przyświecała pani Lauder przez całe życie, żeby jeszcze za naszego życia znaleźć tego raka, ten lek na raka piersi.

-To jest projekt, w którym oceniamy skuteczność leku, który się nazywa Cisplatyna w leczeniu chorych z rakiem piersi i będących jednocześnie nosicielkami mutacji genu BRC1. Zastosowanie tego leku, Cisplatyny, daje nadzwyczaj wysokie szanse na wyleczenie z raka i to zarówno na etapie, kiedy ten rak jest wczesny w leczeniu przed operacją, jak i wtedy, kiedy ten rak już jest rozsiany, są przerzuty.

-Nam chodzi o to, żeby kobiety chodziły do lekarza, żeby miały tę odwagę, żeby się przekonały, że są zdrowe, bo profilaktyka jest też najważniejsza. Więc chodzi też o samobadanie, samokontrolowanie.

-Czasami jak słyszę, że na przykład jakaś z koleżanek nie robiła przez kilka lat USG albo na przykład cytologii to sobie myślę: dziewczyno, musisz koniecznie.

-Gratuluję państwu, że udało się zebrać dzięki pomocy państwa, wielkiej pomocy, dużą sumę, ale to nie jest nasze ostatnie słowo. Jak wiadomo, jesteśmy na początku drogi, więc kolejne lata przed nami i z dużą przyjemnością przekazuję na ręce pana profesora. On na pewno wie, co z tym zrobić.

-Panuje takie przekonanie i taki lęk wewnętrzny wśród kobiet, że boją się chodzić do lekarza, bo obawiają się tego, że dostaną negatywną diagnozę i boją się, że się dowiedzą, że są chore.

-Ja nie rozumiem, że ktoś może bać się wyniku i dlatego nie idzie. Ja bym się bała tego, co może być jeżeli tego nie zrobię. To jest najgorsze.

-Wydaje mi się, że pójście do lekarza i dowiedzenie się, że wszystko jest w porządku jest fantastyczną wiadomością, która dodaje nam radości i pewności siebie na najbliższy rok czy pół roku i że naprawdę warto. Nie bójmy się i to hasło „odwaga” jest bardzo dobre. Nie bójmy się lekarza, nie bójmy się badać. Bądźmy świadomi tego, że zdrowie jest strasznie ważne i warto o nie dbać.

Skorzystaj z usług medycznych bez kolejek. Umów wizytę u specjalisty z e-receptą i e-zwolnieniem lub badanie na abcZdrowie Znajdź lekarza.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze