Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (861 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (402 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Uśmiechnij się i podaj dalej II

Avatar placeholder
05.04.2022 15:08
Materiał sponsorowany przez
(Materiał Partnera)

Wczoraj w sieci ukazał się drugi film promujący kampanię społeczną Fundacji Cancer Fighters. Motto przewodnie spotu, czyli „Uśmiechnij się i podaj dalej!”, to apel do zatroskanego i przebodźcowanego społeczeństwa. Zastanawialiście się kiedyś, czy nasze codzienne troski faktycznie są tak straszne, jak nam się wydaje? Autorzy projektu zwracają uwagę na nadmiernie towarzyszący niepokój i zamartwianie się sprawami błahymi.

Zobacz film: "Uśmiechnij się i podaj dalej II"

„Podczas choroby nowotworowej trudno o uśmiech, a jednak dzieci nią dotknięte nie tracą wewnętrznej pogody ducha i siły do walki. Przez lata pracy w fundacji widziałem na swojej drodze wielu Podopiecznych, którzy mimo przeciwności losu i trudnej sytuacji życiowej uśmiechały się i wykazywały się nie lada charakterem. Sam przechodziłem przez piekło walki z rakiem, pamiętam swoje chwile zwątpienia i niechęć do wykrzesania z siebie, choć odrobiny uśmiechu. Dlatego bierzmy przykład z Wojowników, którzy nie tracą nadziei! Uśmiechnij się i podaj dalej!” - mówi Prezes Fundacji Cancer Fighters, Marek Kopyść.

Na co dzień nie myślimy o tym, że inni mają gorzej. W natłoku prywatnych spraw i w ciągłym pędzie zapominamy, że są na tym świecie osoby, które marzą, aby mieć tak „wielkie” problemy, jak my, osoby zdrowe. Dlatego następnym razem, kiedy poczujesz złość, frustracje, załamanie, czy inne negatywne emocje, bo coś Ci nie wyszło, zatrzymaj się na chwilę, weź głęboki oddech i przypomnij sobie o tym, co masz, czyli zdrowie.

„Nasz spot w założeniu miał mieć pozytywny wydźwięk, który skłoni do myślenia. Przejmujemy się pracą, pieniędzmi, za krótkim urlopem, czy brakiem posiadania wymarzonego gadżetu. Obcowanie z dziećmi, które każdego dnia toczą nierówną walkę z chorobą nowotworową, uczy wiele pokory, uwierzcie mi! Widząc ile te dzieciaki mają w sobie pozytywnej energii, nagle czujesz się głupio, bo zdajesz sobie sprawę, że jako osoba zdrowa, Twoje problemy są żadne. Właśnie taki jest przekaz naszego filmu…jeśli oni znajdują w sobie powód do uśmiechu, Ty tym bardziej powinieneś go znaleźć.” - mówi pomysłodawca projektu, Tomasz Jezierski

W obecnej sytuacji trudno o beztroski uśmiech, ale nie zapominajmy o pogodzie ducha i higienie psychicznej!

Materiał sponsorowany przez
Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze