Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (861 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (402 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Projekt "Zadbaj o swoje serce"

Avatar placeholder
27.11.2018 11:43
Projekt "Zadbaj o swoje serce"
Projekt "Zadbaj o swoje serce"

10 kwietnia w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się oficjalne otwarcie jubileuszowej dziesiątej edycji projektu Zadbaj o swoje serce. Przez 35 weekendów w roku, w centrach handlowych na terenie całego kraju będziemy zachęcad Polaków, by sprawdzili stan swojego zdrowia wykonując bezpłatne badania z zakresu profilaktyki kardiologicznej i dietetycznej, skonsultowali wyniki z lekarzami oraz podejmowali regularną aktywnośd fizyczną. Wszystko dostępne od ręki i bez skierowania.

Do końca 2015 roku w ramach kampanii przeprowadzono blisko 300 akcji, podczas których przebadano 40 000 Polaków. Statystyki nie są dobre – wskaźnik BMI 50 proc. uczestników organizowanego projektu wyniósł ponad 25. Oznacza to, że co druga zbadana do tej pory osoba zmaga się z nadwagą. Otyłośd to główny, ale nie jedyny problem naszego społeczeostwa. Poziom cholesterolu 53 proc. zbadanych osób był powyżej normy, a co trzeci badany cierpi na nadciśnienie tętnicze (35 proc.) bądź odczuwa bóle w klatce piersiowej (37 proc.).

Potwierdza to potrzebę dalszej edukacji oraz profilaktyki. W ramach tegorocznej kampanii uczestnicy będą mogli całkowicie za darmo wykonad badanie EKG, zmierzyd ciśnienie krwi, sprawdzid poziom cholesterolu oraz glukozy, wykonad analizę składu ciała oraz obliczyd wskaźnik BMI, skonsultowad swoje wyniki z dietetykiem, lekarzem oraz trenerem sportowym.

Akcja "Zadbaj o swoje serce"

Akcja "Zadbaj o swoje serce"

Głównym Partnerem akcji „Zadbaj o swoje serce” jest firma VP Valeant Sp. z o.o., Sp. j. odpowiedzialna za promocję nowego leku Cardiopirin, który zapobiega zatorom i zakrzepom, czyli pomaga zmniejszyć ryzyko zarówno pierwszego, jak i powtórnego zawału serca czy udaru niedokrwiennego mózgu.

*Przed użyciem zapoznaj się z ulotką, która zawiera wskazania, przeciwwskazania, dane dotyczące działao niepożądanych i dawkowanie oraz informacje dotyczące stosowania produktu leczniczego, bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Organizatorem projektu jest Telemedycyna Polska S.A. lider w zakresie teleopieki kardiologicznej w Polsce. W zakresie konsultacji dietetycznych projekt wspiera Naturhouse, lider światowy w zakresie reedukacji żywieniowej, a o dobrą formę uczestników projektu zadba Technogym – producent sprzętu sportowego i partner Strefy Aktywnego Serca.

Projekt Zadbaj o swoje serce, podzielony na 7 edycji regionalnych, rozpoczyna edycja mazowiecka, w ramach której zadbajowe Miasteczko Medyczne odwiedzi pięd galerii handlowych. W trakcie całej edycji planujemy sprawdzid, w jakim rytmie biją serca ponad 1500 Mazowszan, zgodnie z poniższym harmonogramem:

 

Skorzystaj z usług medycznych bez kolejek. Umów wizytę u specjalisty z e-receptą i e-zwolnieniem lub badanie na abcZdrowie Znajdź lekarza.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze