Projekt "Zadbaj o swoje serce"

10 kwietnia w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się oficjalne otwarcie jubileuszowej dziesiątej edycji projektu Zadbaj o swoje serce. Przez 35 weekendów w roku, w centrach handlowych na terenie całego kraju będziemy zachęcad Polaków, by sprawdzili stan swojego zdrowia wykonując bezpłatne badania z zakresu profilaktyki kardiologicznej i dietetycznej, skonsultowali wyniki z lekarzami oraz podejmowali regularną aktywnośd fizyczną. Wszystko dostępne od ręki i bez skierowania.

Do końca 2015 roku w ramach kampanii przeprowadzono blisko 300 akcji, podczas których przebadano 40 000 Polaków. Statystyki nie są dobre – wskaźnik BMI 50 proc. uczestników organizowanego projektu wyniósł ponad 25. Oznacza to, że co druga zbadana do tej pory osoba zmaga się z nadwagą. Otyłośd to główny, ale nie jedyny problem naszego społeczeostwa. Poziom cholesterolu 53 proc. zbadanych osób był powyżej normy, a co trzeci badany cierpi na nadciśnienie tętnicze (35 proc.) bądź odczuwa bóle w klatce piersiowej (37 proc.).

Potwierdza to potrzebę dalszej edukacji oraz profilaktyki. W ramach tegorocznej kampanii uczestnicy będą mogli całkowicie za darmo wykonad badanie EKG, zmierzyd ciśnienie krwi, sprawdzid poziom cholesterolu oraz glukozy, wykonad analizę składu ciała oraz obliczyd wskaźnik BMI, skonsultowad swoje wyniki z dietetykiem, lekarzem oraz trenerem sportowym.

Akcja "Zadbaj o swoje serce"

Akcja "Zadbaj o swoje serce"

Głównym Partnerem akcji „Zadbaj o swoje serce” jest firma VP Valeant Sp. z o.o., Sp. j. odpowiedzialna za promocję nowego leku Cardiopirin, który zapobiega zatorom i zakrzepom, czyli pomaga zmniejszyć ryzyko zarówno pierwszego, jak i powtórnego zawału serca czy udaru niedokrwiennego mózgu.

*Przed użyciem zapoznaj się z ulotką, która zawiera wskazania, przeciwwskazania, dane dotyczące działao niepożądanych i dawkowanie oraz informacje dotyczące stosowania produktu leczniczego, bądź skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą, gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

Organizatorem projektu jest Telemedycyna Polska S.A. lider w zakresie teleopieki kardiologicznej w Polsce. W zakresie konsultacji dietetycznych projekt wspiera Naturhouse, lider światowy w zakresie reedukacji żywieniowej, a o dobrą formę uczestników projektu zadba Technogym – producent sprzętu sportowego i partner Strefy Aktywnego Serca.

Projekt Zadbaj o swoje serce, podzielony na 7 edycji regionalnych, rozpoczyna edycja mazowiecka, w ramach której zadbajowe Miasteczko Medyczne odwiedzi pięd galerii handlowych. W trakcie całej edycji planujemy sprawdzid, w jakim rytmie biją serca ponad 1500 Mazowszan, zgodnie z poniższym harmonogramem:

 

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Ważne tematy