Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Prowadź się zdrowo i zrób Przegląd Wątroby!

Avatar placeholder
16.02.2023 14:15
Prowadź się zdrowo i zrób Przegląd Wątroby!
Prowadź się zdrowo i zrób Przegląd Wątroby! (Adobe Stock)

Materiał prasowy: Kampanii „Prowadż się zdrowo”

Warszawa, 15.02.2023 r. Już 1 marca, w Warszawie rusza kolejny etap kampanii „Prowadź się zdrowo” - Przegląd wątroby. Mieszkańcy 16 miast w Polsce będą mogli bezpłatnie wykonać nieinwazyjne badanie wątroby za pomocą urządzenia FibroScan. Badanie ma na celu sprawdzenie wątroby pod kątem stłuszczenia lub zwłóknienie tego narządu. Akcja jest skierowana przede wszystkim do mężczyzn po 40. roku życia - grupy narażonej na niealkoholową stłuszczeniową chorobę wątroby.

W każdym z miast objętych akcją pojawią się mobilne gabinety – tzw. wątrobusy, w których przez dwa dni będzie można skorzystać z nieinwazyjnego badania wątroby, wykonywanego przy pomocy nowoczesnego urządzenia FibroScan. Ma ono na celu szybkie określenie stanu wątroby pod kątem stłuszczenia bądź zwłóknienia. Po przeprowadzeniu badania, pacjent otrzyma od osoby przeprowadzającej badanie wynik, który będzie mógł skonsultować ze swoim lekarzem i ustalić dalsze postępowanie.

W Warszawie, Radomiu, Białej Podlaskiej, Lublinie, Zamościu, Kielcach, Chorzowie, Częstochowie, Wrocławiu i Łodzi, wątrobusy zostaną udostępnione pacjentom na wybranych stacjach kontroli pojazdów Speed Car oraz w ściśle określonych punktach w centrach miast. Natomiast w Nowym Sączu, Krakowie, Bytomiu, Opolu, Wałbrzychu i Jeleniej Górze mobilne gabinety pojawią się w centrach miast. Dodatkowo w Warszawie wątrobę będzie można przebadać 1 kwietnia podczas wydarzenia „Wiosenne wietrzenie”, które gromadzi fanów motoryzacji i jest organizowane przez partnera akcji – Fundację Youngtimer Warsaw.

Bezpłatne badania wątroby będą wykonywane od godziny 8:00 do 16:00. Osoby zainteresowane będą mogły się na nie zapisywać, dzwoniąc pod wskazany numer infolinii lub w miejscu postoju wątrobusa, jeśli tylko będą wolne miejsca.

Prowadź się zdrowo - dosłownie!

Impulsem do zrealizowania Przeglądu Wątroby były m.in. wyniki przeprowadzonego w kwietniu 2022 r. przez agencję IPSOS badania „Polacy, a niealkoholowe stłuszczenie wątroby”, z którego wynika że ponad połowa, bo aż 54% mężczyzn w wieku 40-60 lat, ma świadomość, że o wątrobę należy odpowiednio dbać. Jednak mimo tej wiedzy, 44% respondentów nigdy nie wykonało żadnego badania profilaktycznego pod kątem chorób tego organu.

Inaczej jest z dbaniem o swoje samochody - jak powszechnie wiadomo, większość mężczyzn chętnie o nie dba i w tym przypadku nie zapomina o diagnostyce. Aby to zmienić, w kampanię zaangażowali się m.in. znani kierowcy rajdowi – Mikołaj Marczyk oraz Kuba Przygoński, którzy pasję do aut łączą z dbaniem o zdrowie – zrównoważoną dietą, regularnymi badaniami oraz dostosowanym do możliwości wysiłkiem fizycznym. I chcą przekonywać innych mężczyzn, że to właściwa droga.

Tak jak dbamy o nasze auta – regularnie je serwisujemy – dbajmy o nasze zdrowie. Nie warto postrzegać tego aspektu naszego życia jako projektu z określonym deadlinem. Zarówno ja, jak i Kuba nie przygotowujemy się do konkretnego startu, tylko zawsze staramy się być w jak najlepszej formie i mieć wiedzę na temat naszych warunków psychofizycznych. – mówi Mikołaj Marczyk, Mistrz Polski i Europy Juniorów 2021, ambasador kampanii „Prowadź się zdrowo”.

Osią trwającej od 16 listopada 2022 r. kampanii jest platforma edukacyjna https://www.sanofi.pl/pl/Prowadz-sie-zdrowo z kluczowym elementem – krótkim, intuicyjnym testem ryzyka stłuszczenia wątroby . Na platformie znajdują się również porady i wskazówki, jak dbać o wątrobę.

Materiał prasowy: Kampanii „Prowadż się zdrowo”

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze