Bezpłatnie zbadają serca Bydgoszczan

Bydgoszcz to kolejny przystanek ogólnopolskiej kampanii bezpłatnych badań i konsultacji, prowadzonej już od 10 lat pod hasłem „Zadbaj o swoje serce”.  Już 28 sierpnia w Centrum Handlowym Focus Mall stanie wyjątkowe miasteczko medyczne, w ramach którego każda osoba odwiedzająca w tym dniu Centrum będzie mogła skorzystać za darmo i bez konieczności posiadania skierowania z szeregu badań profilaktycznych oraz konsultacji ze specjalistami – lekarzami, dietetykiem oraz trenerem personalnym.

Zobacz film: "Choroby serca najczęstszą przyczyną zgonów Polaków"

Choroby układu krążenia są nadal pierwszą przyczyną zgonów nie tylko w Polsce, ale na całym świecie. Rokrocznie ponad 45 proc. osób w naszym kraju umiera „na serce”. Wiele z nich nie wie, że znajduje się w grupie ryzyka wystąpienia choroby niedokrwiennej serca. Dlatego od blisko 10 lata specjaliści skupieni wokół kampanii „Zadbaj o swoje serce”  zachęcają do skorzystania z darmowych badań profilaktycznych. Nie trzeba się zapisywać, a na wszystko poświęcimy około 30 minut przy okazji robienia zakupów w Centrum Handlowym.

  • Co roku kampania Zadbaj o swoje serce gości w 35 centrach handlowych zlokalizowanych w różnych miastach Polski. Dlaczego właśnie tam? Odpowiedź jest banalna – chcemy dotrzeć do jak największej liczby osób, które przy okazji zwykłych zakupów przystaną i sprawdzą stan swojego zdrowia. Nie muszą się zapisywać na odległy termin, nie muszą nigdzie jechać,  nie muszą płacić za badanie wykonane „od ręki” – informuje Kamila Krzak, Manager Projektu.

W najbliższą niedzielę, 28 sierpnia, akcja zawita do Bydgoszczy, gdzie przez 8 godzin „zadbajowi” specjaliści będą badali serca mieszkańców miasta i okolic. Wśród dostępnych badania znajdują się między innymi pomiary ciśnienia, cholesterolu i glukozy, badanie EKG czy analiza składu ciała. Otrzymane wyniki konsultowane są przez lekarzy przyjmujących w dwóch niezależnych gabinetach lekarskich, dietetyka oraz trenera sportu.

  • Dla zdrowia naszego serca ważne są  odpowiednia dieta, dostosowana do naszego wieku oraz możliwości aktywność fizyczna oraz regularne poddawanie się badaniom profilaktycznym Dlatego w tym roku zaprosiliśmy do współpracy najlepszych specjalistów w każdej z tych dziedzin. Głównym partnerem akcji jest firma Valeant, odpowiedzialna za promocję leku Cardiopirin. W zakresie konsultacji dietetycznych wspierają nas dietetycy Natur House, a o dobrą formę uczestników dbają trenerzy Technogym. Połączenie wiedzy i doświadczenia poszczególnych podmiotów dało nam pewność, że prowadzone w ramach kampanii akcji będą stały na najwyższym poziomie oraz przyczynią się do wzrostu świadomości w zakresie profilaktyki kardiologicznej – dodaje Kamila Krzak.

Do zakończenia tegorocznego projektu pozostało jeszcze 15 akcji. Harmonogram kampanii znajdziecie na stronie www.zadbajoswojeserce.pl.

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Ważne tematy