Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Chronisz dom i samochód, a siebie? Oto powody, dla których warto mieć polisę na życie

Avatar placeholder
27.03.2024 11:10
Płatna współpraca z marką PZU
Chronisz dom i samochód, a siebie? Oto powody, dla których warto mieć polisę na życie
Chronisz dom i samochód, a siebie? Oto powody, dla których warto mieć polisę na życie (Materiał Partnera)

Polacy wciąż chętniej ubezpieczają swoje mienie, domy i samochody niż siebie. I choć od czasu pandemii obserwujemy regularny wzrost zakupu ubezpieczeń na życie i zdrowie, to do europejskiej średniej wciąż nam daleko [1,2]. Dlaczego warto pomyśleć o polisie chroniącej nas i bliskich?

Choć świadomość w kwestii ochrony zdrowia i życia rośnie, to decydując się na zakup ubezpieczenia, najczęściej wciąż jednak chronimy nieruchomość i samochód. Po polisę na życie sięgamy zazwyczaj wtedy, gdy wymaga tego od nas sytuacja, np. ubiegając się o kredyt hipoteczny – polisa na życie jest wówczas wymogiem stawianym przez bank. Jak wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń, w naszym kraju ubezpieczonych jest 60–70 proc. domów i mieszkań [1]. Gdy mowa o polisach na życie, wskaźnik ten spada o połowę – do 32 proc. Na tym tle Polska wypada słabiej niż inne kraje Europy. Liderami pod względem wydatków na prywatne ubezpieczenia na życie i zdrowie są Finowie, Holendrzy oraz Brytyjczycy. Dużo chętniej od Polaków takie polisy wykupują też m.in. Litwini.

Co ważne jednak, w Polsce systematycznie rośnie liczba osób korzystających z dobrowolnych ubezpieczeń zdrowotnych . Według danych PIU na koniec III kw. 2023 r. takie polisy miało 4,69 mln Polaków, co przełożyło się na wzrost o blisko 15 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2022 r. Jeszcze bardziej trend ten jest widoczny na przestrzeni ostatnich kilku lat. Przykładowo w 2017 r. osób z prywatnym ubezpieczeniem na życie i zdrowie było w naszym kraju zaledwie 2,3 mln [2].

Pakiety ubezpieczeń w PZU

Kluczowy pod względem wzrostu zainteresowania ubezpieczeniami okazał się 2020 r., gdy liczba wykupionych przez Polaków polis po raz pierwszy przekroczyła 3 mln (dokładnie było to 3,3 mln).

(Materiał Partnera)

Wybuch pandemii COVID-19 i jej konsekwencje sprawiły, że Polacy ruszyli do firm ubezpieczeniowych, dopytując agentów o spersonalizowane oferty ubezpieczeń na życie i zdrowie. To wtedy dobitnie zdaliśmy sobie sprawę, jak kruche może być życie i zdrowie.

Indywidualne ubezpieczenie na życie to wsparcie dla bliskich na wypadek śmierci osoby ubezpieczonej. W zależności od wybranego zakresu ubezpieczenia, można też liczyć na wypłatę świadczenia np. z powodu pobytu w szpitalu, złamania ręki czy operacji. Zakres ochrony można zmieniać w miarę upływu czasu i sytuacji życiowej – tak by wciąż jak najlepiej odpowiadał potrzebom.

W odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania klientów liderzy rynku wprowadzają wciąż nowe rozwiązania. Przykładem są działania prowadzone przez PZU. Największa polska firma ubezpieczeniowa ponownie rozszerzyła ofertę dla klientów indywidualnych, wprowadzając produkt oparty na pakietach.

– Rynek ubezpieczeń stale ewoluuje, a klienci poszukują coraz różnorodniejszych rozwiązań. Ta inicjatywa doskonale wpisuje się w naszą strategię biznesową i pozwala skutecznie odpowiadać na potrzeby kolejnej grupy klientów – podkreśla Małgorzata Skibińska, dyrektor Grupy PZU, szefowa Pionu Produktów.

PZU Pakiet na Życie i Zdrowie to rozwiązanie dla różnych grup klientów. Inne oczekiwania wobec swojego ubezpieczenia mają bowiem single, inne małżeństwa, a jeszcze inne rodzice z dziećmi.

Ubezpieczenie mogą wykupić osoby między 18. a 69. rokiem życia. Co ważne, przed przystąpieniem do ubezpieczenia firma nie wymaga dostarczenia wyników badań lekarskich.

Wsparcie finansowe i medyczne

Prywatne ubezpieczenie na życie i zdrowie to przede wszystkim komfort psychiczny i finansowy. W PZU zakres ochrony można dopasować do aktualnego etapu życia, wieku i sytuacji finansowej. Pakiety różnią się zakresem świadczeń, sumą ubezpieczenia oraz wysokością składki.

Co można zyskać w zależności od wybranego pakietu? Każdy pakiet zapewnia świadczenie w razie śmierci ubezpieczonej osoby. Pieniądze z polisy mogą otrzymać bliscy wskazani w umowie, bez postępowania spadkowego oraz podatku od spadków i darowizn. Można również zapewnić sobie dodatkowe środki finansowe w razie problemów zdrowotnych (m.in. nieszczęśliwego wypadku, ciężkiej choroby czy pobytu w szpitalu) lub utraty bliskich (małżonka albo partnera, dziecka, rodzica, rodzica małżonka albo partnera życiowego).

Niezależenie od tego, co przyniesie przyszłość, z ubezpieczeniem na życie i zdrowie nasza rodzina jest bezpieczna.
Niezależenie od tego, co przyniesie przyszłość, z ubezpieczeniem na życie i zdrowie nasza rodzina jest bezpieczna. (Materiał Partnera)

PZU w wybranych pakietach dla osób w wieku 18-59 lat oferuje również świadczenie pieniężne w razie leczenia specjalistycznego. Obejmuje ono aż 10 metod leczenia, w tym radioterapię choroby nowotworowej Gamma Knife lub Cyber Knife.

Co ważne jednak, PZU nie ogranicza się jedynie do wypłaty świadczeń finansowych.

– Oferujemy także opiekę medyczną oraz usługi assistance, takie jak np. druga opinia medyczna zagranicznego specjalisty w razie ciężkiej choroby czy pomoc psychologa oraz organizacja i pokrycie kosztów rehabilitacji w razie następstw nieszczęśliwego wypadku. Nasi doświadczeni doradcy ubezpieczeniowi zapewniają wsparcie w dopasowaniu zakresu ochrony do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Pakiety różnią się zakresem świadczeń, sumą ubezpieczenia i wysokością składki, zapewniając możliwość wyboru najlepszej oferty – zaznacza Małgorzata Skibińska.

Warto podkreślić, że jednym z wyróżników ubezpieczania w PZU jest możliwość objęcia opieką medyczną siebie, a także małżonka albo partnera. Z polisą zyskujesz dostęp m.in. do konsultacji lekarskich (bez skierowań) oraz badań diagnostycznych w nowoczesnych placówkach medycznych PZU Zdrowie oraz sieci partnerów w 600 miastach w całej Polsce.

Aby wykupić polisę, można skontaktować się telefonicznie z doradcą (zostawiając swój numer za pośrednictwem specjalnego formularza), umówić się na spotkanie z agentem lub odwiedzić oddział. Więcej informacji oraz ogólne warunki ubezpieczenia znajdziesz na stronie PZU.

Płatna współpraca z marką PZU
Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie