Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Spędził w lodzie ponad 2,5 godziny. Wszystko na cel charytatywny

 Maria Krasicka
28.01.2021 21:42
Romain spędził w lodzie 2,5 godziny
Romain spędził w lodzie 2,5 godziny (EastNews)

Romain Vandendorpe ustanowił rekord świata, aby zebrać pieniądze na leczenie dzieci zmagających się z chorobami nowotworowymi. Francuski medyk spędził ponad dwie godziny w kabinie wypełnionej lodem. Twierdzi, że udało mu się to osiągnąć dzięki wyobraźni i koncentracji.

spis treści

1. Rekord świata na cel charytatywny

34-letni Romain Vandendorpe postanowił zebrać pieniądze na szczytny cel. Chciał ustanowić rekord świata w jak najdłuższym czasie spędzonym w lodzie, by za każdą minutę spędzoną w kabinie ludzie wpłacali 1 euro. Pracownik służby zdrowia został zakopany po szyję w lodzie w specjalnie wybudowanej kabinie i spędził w niej 2 godziny 35 minut i 43 sekundy, bijąc poprzedni rekord o 40 minut.

Romain w lodzie
Romain w lodzie (EastNews)

"Każdy może przekazać 1 euro za każdą minutę zanurzenia Romaina w lodzie" - powiedział Steve de Matos, szef stowarzyszenia Wonder Augustine.

Zobacz film: "Paszport dla ozdrowieńców. Prof. Simon o nabytej odporności (WIDEO)"

Mężczyzna przyznał, że trenował wcześniej, by pokonać ludzkie ograniczenia. Wykorzystywał do tego techniki neuro-poznawcze oparte na koncentracji i wyobraźni, by móc przenieść się myślami gdzie indziej. Jego treningi obejmowały siedzenie w lodowatym jacuzzi, w 500-litrowej zamrażarce, a następnie pozostawanie przez dłuższy czas w śniegu we francuskim ośrodku narciarskim Chamonix.

"Jeśli trenujemy i damy z siebie wszystko, możemy iść naprzód i uzyskiwać lepsze wyniki" - powiedział.

Romain w lodzie
Romain w lodzie (EastNews)

Romain ma zamiar przekazać pieniądze zebrane w ten sposób na rzecz stowarzyszenia Wonder Augustine założonego w Wattrelos po śmierci czteroletniej dziewczynki, która zmarła dwa lata temu na raka mózgu. Mężczyzna spotkał się z nią kilka dni przed śmiercią.

2. Kąpiel lodowa

Mimo że konkurencja, w której startował Romain, może być dla wielu osób kontrowersyjna, to w terapii sportowej kąpiel lodowa jest bardzo popularna. Szczególnie po okresie intensywnych ćwiczeń zanurzenie w lodzie lub zimnej wodzie jest często stosowane.

Wielu sportowców po intensywnych ćwiczeniach fizycznych stosuje zanurzenie w zimnej wodzie w przekonaniu, że przyspiesza to regenerację organizmu.

Jednak niektórzy specjaliści sugerują niewielkie korzyści, takie jak zmniejszenie uszkodzenia mięśni i dyskomfortu oraz złagodzenie opóźnionej bolesności mięśni, a inni wręcz zarzucają, że ta metoda wiąże się z ryzykiem hipotermii.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Skorzystaj z usług medycznych bez kolejek. Umów wizytę u specjalisty z e-receptą i e-zwolnieniem lub badanie na abcZdrowie Znajdź lekarza.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze