Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Zakończenie VI edycji kampanii "Breast Friends - Przyjaciele od Piersi"

Avatar placeholder
05.09.2013 14:00
Zakończenie VI edycji kampanii "Breast Friends - Przyjaciele od Piersi"
Zakończenie VI edycji kampanii "Breast Friends - Przyjaciele od Piersi"

VI edycja kampanii „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi” dobiegła końca. Jej organizatorzy to: Stowarzyszenie „Amazonki” Warszawa-Centrum oraz firma Roche Polska. Honorowy patronat nad akcją objęła Polska Unia Onkologii. Tegoroczna edycja kampanii miała postać konkursu fotograficznego zatytułowanego „Celujemy w piersi”. Konkurs miał na celu propagowanie wiedzy na temat roli wczesnej diagnostyki raka piersi w zwiększaniu szans pacjentek na wyleczenie.

spis treści

1. Konkurs „Celujemy w piersi”

Diagnostyka raka piersi - wyniki konkursu
Diagnostyka raka piersi - wyniki konkursu [4 zdjęcia]

Pierwsze miejsce zajęła Józefa Grygiel

zobacz galerię

Aby wziąć udział w konkursie, należało wykonać zdjęcie pomnika z różowo-pomarańczowym symbolem akcji w taki sposób, by przedstawić ideę kampanii. Kluczowe znaczenie miało promowanie wiedzy na temat roli bliskich w walce z chorobą i konieczności wykonywania badań mających na celu oznaczanie typu nowotworu. Do fotografii uczestnicy konkursu mieli dołączyć odpowiedź na pytanie: „Dlaczego należy oznaczać

typ nowotworu piersi ?”. Zdjęcia oraz odpowiedzi umieszczono na portalu społecznościowym Facebook – tam oceniali je użytkownicy serwisu.

Zobacz film: "Guzy miednicy mniejszej"

Ich zdaniem na nagrody zasłużyli następujący uczestnicy konkursu:
Józefa Grygiel (Jarocin) – I miejsce
Marcin Banaszkiewicz (Warszawa) – II miejsce
Karolina Lipowicz (Jarocin) – II miejsce
Agata Nosek (Wojnicz) – III miejsce
Krzysztof Szewczyk (Pilzno) – III miejsce
Joanna Kanikowska (Środa Śląska) – III miejsce

Książka Anny Mazurkiewicz pt.: „Jak uszczypnie będzie znak” jako nagroda pamiątkowa trafiła do: Krystyny Lubińskiej-Palickiej z Gniezna, Grzegorza Florka z Zabrza, Agaty Skrzypek z Wrocławia oraz Macieja Dratwińskiego z Bydgoszczy.

2. Kampania „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi”

Akcja ma za zadanie szerzenie świadomości społecznej na temat roli, jaką odgrywa bliska osoba w czasie leczenia raka piersi. Wsparcie przyjaciela jest ważne na każdym etapie walki z chorobą – już od momentu jej wykrycia. Kampania propaguje również wiedzę na temat raka piersi. Różne typy tej choroby mają bowiem odmienny przebieg, leczenie i rokowanie. Dzięki właściwemu rozpoznaniu można zastosować odpowiednie leczenie i poprawić szanse kobiety na powrót do zdrowia. Różowo-pomarańczowa wstążeczka, czyli wizytówka kampanii „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi” symbolizuje różnorodność typów raka piersi (kolor pomarańczowy) oraz przyjaciela (kolor różowy).

3. Rak piersi i jego typy

Co roku w Polsce rak piersi jest diagnozowany u około 15 tysięcy kobiet. W diagnostyce choroby kluczowe znaczenie ma badanie histopatologiczne wycinka guza. Badanie to służy oznaczeniu typu nowotworu. Na postawie statusu receptorów progesteronowych (PgR), estrogenowych (ER) oraz HER2 diagnozuje się różne typy raka piersi, np. HER2-ujemny, HER2 dodatni. HER2 dodatni rak piersi jest rozpoznawany u około 15-20% chorych kobiet. Ten typ nowotworu charakteryzuje się gwałtownym przebiegiem, ale można go leczyć za pomocą nowoczesnej terapii celowanej. Występowanie receptorów dla hormonów płciowych jest oznaką raka piersi hormonozależnego, który w wielu przypadkach dobrze reaguje na leczenie hormonalne. Rak piersi „potrójnie ujemny” to taki, który na swojej powierzchni nie posiada żadnego z receptorów.

Stowarzyszenie „Amazonki – Warszawa-Centrum”, czyli główny organizator kampanii „Breast Friends – Przyjaciele od Piersi”, od lat działa na rzecz chorych na raka piersi i inne nowotwory. O działalności Stowarzyszenia możesz przeczytać na stronie internetowej Amazonki. Współorganizatorem kampanii jest firma Roche – największa firma biotechnologiczna świata.

Potrzebujesz konsultacji z lekarzem, e-zwolnienia lub e-recepty? Wejdź na abcZdrowie Znajdź Lekarza i umów wizytę stacjonarną u specjalistów z całej Polski lub teleporadę od ręki.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze