Dieta odchudzająca dla mężczyzny

Dieta odchudzająca dla mężczyzn to dieta wysokoenergetyczna. Warto pamiętać, iż twój facet nawet na diecie powinien spożywać posiłki bardziej kaloryczne niż te, które są na twoim talerzu. Zaletą tej diety dla faceta jest to, iż oprócz działania odchudzającego (1 kg tygodniowo) możesz nauczyć się nowych sposobów komponowania posiłków i w ten sposób zmienić nawyki żywieniowe twojego mężczyzny. Dieta przeznaczona jest dla zdrowych mężczyzn z lekką nadwagą, którzy chcą zrzucić około 2-3 kg w 2-3 tygodnie.

1. Skuteczne odchudzanie dla faceta

Zobacz film: "Jedz to, co kochasz i chudnij"

Postawa mężczyzny
Postawa mężczyzny

Zauroczony mężczyzna zazwyczaj przybiera pozycje ciała, w których wygląda na wyższego, większego i silniejszego.

zobacz galerię

2. Komponowanie posiłków w diecie dla mężczyzny

Jest prosty sposób na skuteczną dietę wysokokaloryczną - aby się nie przejeść nakładając obiad na talerz:

  • mięso powinno być wielkości i grubości dłoni,
  • warzywa albo surówki powinny być na wielkość dwóch dłoni,
  • ziemniaki, ryż albo kluski powinny być wielkości myszki komputerowej.

3. 5-dniowa dieta odchudzająca dla mężczyzn

Dieta dla faceta trwa 5 dni i przynosi szybkie efekty. Można schudnąć ok. 2 kg, głównie jest skuteczna w odchudzaniu brzucha, który u mężczyzn jest najbardziej narażony na odkładanie się zbędnej warstwy tłuszczu. Podczas tej diety odchudzającej należy wypijać co najmniej 2,5 l płynów dziennie i jak najwięcej się ruszać. Pomiędzy posiłkami poleca się zjedzenie lżejszego drugiego posiłku, np. małego pojemnika kefiru lub kromki pieczywa chrupkiego z łyżką twarożku i pokrojonym w plasterki ogórkiem.

4. Jadłospis w diecie dla faceta

  • Dzień 1

Śniadanie: kromka pełnoziarnistego chleba z 1/2 chudego masła, 3 dag chudej gotowej szynki, 10 dag melona.

Obiad: gulasz z indyka.

Kolacja: puree z awokado z chrupkim pieczywem.

  • Dzień 2

Śniadanie: 2 kromki pieczywa chrupkiego z 1/2 łyżeczki masła i łyżka konfitur jagodowych.

Obiad: łosoś z dipem chrzanowym.

Kolacja: sałata ziemnaczano-serowa, małe jabłko.

  • Dzień 3

Śniadanie: musli z 3 łyżeczkami pełnoziarnistych płatków, łyżką twarogu i 3 łyżkami mleka.

Obiad: sznycel z serem.

Kolacja: ziemniaki z sardelą.

  • Dzień 4

Śniadanie: pieczywo chrupkie z dżemem jagodowym.

Obiad: zupa z fasolą.

Kolacja: zupa twarożkowa.

  • Dzień 5

Śniadanie: musli z miodem i orzechami.

Obiad: sznycel cielęcy z kremem z porów.

Kolacja: pieczone ziemniaki z twarożkiem.

Dieta odchudzająca dla mężczyzn powinna zawierać witaminy i minerały niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania organizmu. Jeżeli chcesz skutecznie odchudzić swojego mężczyznę, skomponuj mu jadłospis, który będzie jednocześnie skuteczną dietą.

spis treści
rozwiń
Następny artykuł: Dieta odchudzająca męski brzuch

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Podoba Ci się ten artykuł? Chcesz więcej? Polub
    i bądź na bieżąco!