Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (874 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Gwiazda Netfliksa schudła 35 kg. Powiedziała, czy stosowała Ozempic

 Aleksandra Zaborowska
20.10.2024 11:32
Jiles wspomniała jednak, że reakcje na jej przemianę były bardzo różne
Jiles wspomniała jednak, że reakcje na jej przemianę były bardzo różne (Getty Images)

Uczestniczka popularnego show "Love Is Blind" ("Miłość jest ślepa" - przyp. red.), podzieliła się swoją imponującą przemianą: udało jej się schudnąć aż 35 kilogramów. Jak to zrobiła?

spis treści

1. 35 kg w dół

Hannah Jiles, 27-letnia gwiazda programu "Love Is Blind", ujawniła na swoich profilach w mediach społecznościowych, jak wielką zmianę przeszła od czasu nagrywania programu. Jeszcze w trakcie pandemii ważyła 100 kg, a podczas nagrywania programu jej waga spadła do 79 kg. Po zakończeniu zdjęć do show, schudła dodatkowe 15 kg, co łącznie dało spektakularny wynik 35 kilogramów mniej.

Jiles wspomniała jednak, że reakcje na jej przemianę były bardzo różne, od krytyki po nieoczekiwane zarzuty, że mogła stosować popularny lek na odchudzanie - Ozempic.

Już podczas nagrywania programu "Love Is Blind" Jiles otwarcie mówiła o swoich zmaganiach z wagą, zwłaszcza po sytuacji, kiedy Nick Dorka zapytał ją o stroje kąpielowe, które przygotowała na wyjazd do Meksyku. Hannah przyznaje, że to pytanie wzbudziło w niej niepokój, ponieważ nie chciała być postrzegana jako osoba płytka, a jednocześnie zaczęła myśleć o tym, jak jej wygląd może wpłynąć na relację z Nickiem.

Zobacz film: "Nadwaga i alkohol. Lekarz punktuje Polaków"

Mimo że nie miała większych zastrzeżeń do swojego wyglądu na ekranie, musiała zmierzyć się z falą hejtu i body shamingu ze strony widzów.

"Ozempic dla alkoholików". Nadzieja dla osób walczących z nałogiem
"Ozempic dla alkoholików". Nadzieja dla osób walczących z nałogiem

W ostatnim czasie dużo słyszy się o lekach takich jak Ozempic czy Wegovy, które zyskały popularność

przeczytaj artykuł

2. Walka z hejtem i nowy styl życia

Jiles przyznała, że hejterskie komentarze na temat ciała były dla niej trudne do zniesienia, jednak motywowały ją do dalszej pracy nad sobą. Gwiazda serialu podkreśla, że czuje się dobrze ze swoją nową sylwetką, choć przyznaje, że to presja ze strony widzów była jednym z powodów, dla których zdecydowała się na utratę wagi.

Jej sekretem na sukces było połączenie regularnych treningów, takich jak pilates i joga, z monitorowaniem ilości spożywanych kalorii. Co ciekawe, Jiles nie przepada za intensywnymi treningami na siłowni czy bieganiem. Wyznała, że nie stosowała żadnych rygorystycznych diet, a jedynie ograniczyła porcje: jadła to, co lubi, ale w mniejszych ilościach.

Po opublikowaniu filmu z metamorfozą w internecie, zaczęły pojawiać się plotki, jakoby Hannah stosowała lek Ozempic, popularny wśród celebrytów środek na odchudzanie.

Jiles postanowiła przyznała, że faktycznie wypróbowała lek, ale szybko zrezygnowała z jego stosowania z powodu nieprzyjemnych skutków ubocznych, takich jak ciągłe nudności.

- Wolałabym już być gruba, niż czuć się tak źle, jak po tym leku - powiedziała w mediach społecznościowych.

Na pytanie, dlaczego zdecydowała się podzielić swoją historią, Jiles odpowiedziała, że jest dumna z efektów swojej pracy. Dzięki swojej wytrwałości i zdrowemu podejściu do odchudzania, udało się jej osiągnąć wymarzoną sylwetkę. Jej profil na Instagramie, który przed emisją programu miał zaledwie 2100 obserwujących, teraz przyciąga uwagę ponad 77 tysięcy osób.

Aleksandra Zaborowska, dziennikarka Wirtualnej Polski

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Rekomendowane przez naszych ekspertów

Nie czekaj na wizytę u lekarza. Skorzystaj z konsultacji u specjalistów z całej Polski już dziś na abcZdrowie Znajdź lekarza.

Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze