Trwa ładowanie...

Cztery nietypowe, ale skuteczne sposoby na problemy ze snem (WIDEO)

Zobacz film: "4 nietypowe sposoby na zaśnięcie"

Rozluźnij się, nie pij kawy, idź spać zawsze o tej samej porze - doskonale znamy te sposoby na problemy z zaśnięciem. Co jednak robić, kiedy znane i sprawdzone metody nie działają?

Zdradzamy, jakie nietypowe triki warto wypróbować, jeśli cierpisz na bezsenność. Cztery nietypowe, ale skuteczne sposoby na problemy ze snem. Wyjmij stopy spod kołdry. Podczas zasypiania i w trakcie głębokiego snu, temperatura ciała naturalnie się obniża.

Dlatego jeśli jest nam zbyt ciepło, możemy tak szybko nie zasnąć. Jeśli męczysz się, ponieważ sen nie przychodzi, po prostu wyjmij stopy spod kołdry, w ten sposób się ochłodzisz. Załóż luźną bieliznę.

Zbyt ciasny strój do spania - nieważne czy jest to bielizna, koszula nocna czy piżama, sprawia, że nie możemy się do końca zrelaksować, stąd też problemy z zaśnięciem. Zjedz kanapkę z indykiem na kolację. Indyk jest źródłem tryptofanu, czyli aminokwasu, który podnosi poziom serotoniny, co ułatwia zaśnięcie.

Oprócz indyka, tryptofan znajdziemy w bananach oraz ciepłym mleku. Włącz wiatrak. Zazwyczaj, aby szybciej zasnąć potrzebujemy pełnej ciszy w sypialni. Jeśli mimo to sen nie przychodzi, włącz przy łóżku wiatrak. Generuje on tak zwany biały szum, czyli niskie, stałe dźwięki. Jego monotonia pozwala mózgowi przejść szybciej do fazy snu.

Obejrzyj koniecznie:

Weź udział w ankiecie

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska Media SA z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.