Dieta na odchudzanie nóg

Odchudzanie nóg powinno być nakierowane na zredukowanie tkanki tłuszczowej i niedopuszczenie do zbyt dużego rozrostu mięśni. Smukłe i zgrabne nogi są efektem nie tylko diety odchudzającej, ale również aktywności fizycznej i pielęgnacji kosmetycznej. Jeśli chcesz mieć piękne nogi, które będziesz mogła eksponować bez żadnego skrępowania, powinnaś zapoznać się z naszymi radami. Odpowiednia dieta pomoże ci uzyskać smukłe nogi.

Dieta odchudzająca a zgrabne nogi

Zdrowa dieta, której celem jest schudnięcie z nóg, powinna uwzględniać:

Zobacz film: "Jak ograniczyć węglowodany w diecie?"

  • częste, niewielkie i regularne posiłki,
  • duże ilości produktów zbożowych,
  • warzywa i owoce,
  • chude mięso drobiowe, mięso ryb,
  • ograniczenie spożycia tłuszczów zwierzęcych,
  • produkty będące bogatym źródłem błonnika - jego właściwości przyspieszają metabolizm,
  • ograniczenie soli, potraw konserwowych, cukru i słodyczy.

Ćwiczenia na nogi

Szybkie i efektowne chudnięcie z nóg zapewni ci aktywność fizyczna. Istnieje kilka rodzajów ćwiczeń, które szczególnie oddziałują na nogi. Ćwiczenia na nogi:

  • bieganie - systematyczne i na krótkich dystansach,
  • skakanie na skakance,
  • przysiady,
  • aerobik (tylko nie ABT),
  • pilates,
  • jazda na rowerze,
  • pływanie,
  • ćwiczenia na siłowni.

Uprawianie wszystkich sportów powinno być przemyślane i starannie zaplanowane. Zbyt częste i zbyt intensywne treningi mogą skończyć się tym, że schudnie całe twoje ciało, a nogi jedynie zyskają muskulaturę.

Dodatkowe zabiegi wyszczuplające nogi

Dietę odchudzającą nakierowaną na chudnięcie nóg należy połączyć nie tylko z aktywnością fizyczną, ale także ze stosowaniem odpowiednich preparatów kosmetycznych, które pomogą je ujędrnić i nadać im zdrowy wygląd. Wszystkie balsamy i kremy antycelluilitowe mają działanie wyszczuplające. Ich regularne stosowanie sprawi, że po kilku tygodniach zaobserwujesz u siebie znaczną poprawę.

Skuteczne sposoby na szczupłe nogi

Marzą ci się długie i smukłe nogi? Możesz znacznie poprawić ich wygląd i zbliżyć się do ideału, wykorzystując kilka prostych wskazówek.

Skuteczne odchudzanie nóg to także korzystanie z dobrodziejstw masaży. Możesz je wykonywać pod prysznicem przy mocy gąbki lub myjki. Ponadto możesz wypróbować naprzemienne kąpiele ciepłą i zimną wodą. Takie zabiegi nie tylko poprawiają krążenie krwi, ale także przemianę materii, dotlenienie i oczyszczenie organizmu.

Dieta odchudzająca z nóg powinna być ułożona według racjonalnych przesłanek żywieniowych. Nie należy popadać w skrajności i stosować bardzo restrykcyjnych diet, jak np. dieta 1000 kalorii, ale spożywać regularne i zdrowe posiłki oraz jeść z umiarem.

Ewelina Stanios, 6 miesięcy temu

Bibliografia

  • Biernat J. Żywienie a uroda, Astrum, Wrocław 2006, ISBN 83-7277-239-8
  • Chełmińska-Wieczorek Z. Nowoczesna dietetyczna książka kucharska, Wydawnictwo Lekarskie PZWL, Warszawa 2000, ISBN 83-200-2483-8
  • Pitchford P. Odżywianie dla zdrowia, Galaktyka, Łódź 2008, ISBN 978-83-7579-023-8
  • Kahlau S. 100 pomysłów na diety i smukłą sylwetkę, Muza, Warszawa 2005, ISBN 83-7079-761-X

Skuteczna dieta odchudzająca

Komentarze (5)
zapytaj lekarza

za darmo

  • Odpowiedź w 24 godziny
  • Bez żadnych opłat
  • Lekarze, psychologowie, dietetycy

lekarzy jest teraz online

0/500

Skuteczna dieta odchudzająca - wpływ diety na zdrowie, zasady zdrowego odchudzania, najskuteczniejsze diety
najnowsze pytania

Dyskusje na forum

Pomocni lekarze

Artykuły Skuteczna dieta odchudzająca - wpływ diety na zdrowie, zasady zdrowego odchudzania, najskuteczniejsze diety
Nordic Walking

Uprawianie nordic walking

Uprawianie nordic walking

walking są specjalnie zaprojektowane, by podczas treningu ćwiczyć górną część ciała. W czasie chodzenia z kijkami ruchy rąk są zsynchronizowane z ruchami nóg.

Ćwiczenia na brzuch – zestaw ćwiczeń, szóstka Weidera, ćwiczenia w domu

Ćwiczenie na dolne partie brzucha (WIDEO)

Ćwiczenie na dolne partie brzucha (WIDEO) Odtwórz wideo

się za głową, uniesioną odrobinę ku górze. Brzuch powinien być cały czas napięty. Ćwiczenie polega na unoszeniu nóg w stronę głowy wraz z podnoszeniem bioder w górę.

Efekt jojo

Odchudzanie bez efektu jojo

Odchudzanie bez efektu jojo

Sposobem na uniknięcie niechcianego efektu jojo jest powolna, regularna utrata wagi wzbogacona o pielęgnację ciała i aktywność fizyczną.

Waga a zdrowie

Napój kaloryczny

Napój kaloryczny

Władze w Stanach uważają, że napoje słodzone są jedną z głównych przyczyn tycia Amerykanów.

Ćwiczenia - rodzaje, step

Scyzoryk (WIDEO)

Scyzoryk (WIDEO) Odtwórz wideo

i jest umiejscowiona na wysokości klatki piersiowej. Jeśli chodzi o ułożenie nóg, to muszą one być wyciągnięte prosto przed siebie, tworząc linię prostą z biodrami

Jazda na rowerze - odchudzanie, wpływ na zdrowie

Jazda na rowerze - zdjęcia

Jazda na rowerze - zdjęcia

Rower pomaga w walce z nadwagą i otyłością. Podczas godzinnej jazdy na rowerze spalamy ok. 500 kcal. Wyprawy rowerowe są doskonałym pomysłem na spędzenie weekendu.

Waga a zdrowie

Kluczowa rola ćwiczeń

Kluczowa rola ćwiczeń

Zdrowa dieta połączona z odpowiednimi ćwiczeniami ma zbawienny wpływ na organizm.

#dzieńdobryWP

#dziejesienazwyo: Dieta na wiosnę (WIDEO)

#dziejesienazwyo: Dieta na wiosnę (WIDEO) Odtwórz wideo

Wiosna sprzyja odchudzaniu - pojawiają się świeże warzywa, a pogoda zachęca do aktywności fizycznej. Dlatego też o tej porze roku ludzie częściej (...) myślą o zrzuceniu nadliczbowych kilogramów, które zostały po zimie. Jak powinna...