Pytania do specjalistów
Pomoc W tym miejscu publikowane będą pytania wraz z odpowiedziami lekarzy i specjalistów.
X

Na Twoje pytanie czekają setki specjalistów!

Pytanie zadane:

Wypadanie włosów na nogach - dlaczego tak się dzieje?

Mam taki problem, że wcześniej na moich nogach włosy były gęstsze, grubsze i ciemniejsze. Teraz mam cieńsze włosy, są rzadsze i mam gdzieniegdzie łyse plamy. Gdzie nie ma włosów, gdy dotykam to czuję jak mi odrastają, ale bardzo pomału. Co zrobić by mieć włosy od początku grubsze, gęstsze, ciemniejsze i by nie było już tych łysych plam? Sądzę, że może włosy wycierają mi się od spodni, bo słyszałem, że to też możliwe? Proszę o pomoc.

Odpowiedź udzielona:

Witam serdecznie!

Opisane przez Pana objawy raczej nie są związane z patologią chorobową. Owłosienie u ludzi jest sprawą indywidualną. Jeżeli owłosienie w okolicach płciowych wykształcone jest prawidłowo to raczej nie ma powodu do obaw. Jeżeli ma Pan jednak wątpliwości można spróbować skonsultować się z lekarzem, który będzie miał możliwość wykonania badania lekarskiego i dokładnego zebrania wywiadu. Najlepiej aby w pierwszej kolejności udał się Pan do lekarza rodzinnego, jeżeli będzie taka konieczność lekarz skieruje Pana do specjalistów (na przykład endokrynologa, dermatologa).

Pozdrawiam

Podziękuj 0

Podobne pytania