Zapytaj lekarza

1 , 0 1 2 , 2 0 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bolesność głowy a ciśnienie krwi

Biorę leki na powyższone ciśnienie Amlopin 5mg,oraz Metocard 50md,dwa razy dziennie po jednej tabletce.Od dłuższego czasu ciśnienie mam ustabilizowane,jednak od kilku dni jest niskie114/65/71 106/68/71 . Nie wiem czy powinnam dalej brac na obniżenie ciśnienia.Mam jeszcze anemie biorą Tardyferon ,leki antykoncepcyjne.Dodatkowo w nocy mam dosyc silne zawroty głowy.Proszę o poradę
KOBIETA, 39 LAT ponad rok temu

Wskazania do wymiany zastawek serca

Lek. Piotr Pilarski Stażysta/Rezydent, Bydgoszcz
79 poziom zaufania

Takie ciśnienie jeśli nie jest problemem. Sugeruję dalej brać leki ewentualnie skonsultować się ze swoim lekarzem prowadzącym.

Pozdrawiam.

umów wizytę 0
Lek. Tomasz Budlewski Stażysta/Rezydent, Łódź
79 poziom zaufania

Proszę koniecznie udać się do lekarza prowadzącego leczenie. Po badaniu będzie można zalecić odpowiednie dalsze postępowanie.

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety