Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (870 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Artykuł zweryfikowany przez eksperta: mgr Inez Mayer

Sytuacje, o których nie śniłaś w najgorszych koszmarach

Avatar placeholder
25.03.2019 10:41
Sytuacje, o których nie śniłaś w najgorszych koszmarach
Sytuacje, o których nie śniłaś w najgorszych koszmarach

Są takie dni, gdy wszystko idzie jak z płatka. Wszystkie starania są zwieńczone sukcesem, a problemy omijają cię szerokim łukiem. Gdy sprzyja ci los, trudności wydają się odległym wspomnieniem, ale – bądźmy szczerzy – taki stan nie trwa wiecznie. Prędzej czy później na błękitnym niebie zaczynają pojawiać się chmury. Czasami problemów jest tak wiele, że zaczynasz czuć się jak w złym śnie. Co zrobić, by trudne sytuacje przestały cię przytłaczać?

1. Gdy technika odmawia współpracy

Nowoczesne technologie ułatwiają nam życie, ale tylko do czasu, gdy urządzenia, z których korzystamy, są sprawne. Nawet niewielka usterka może bowiem urosnąć do rangi wielkiego problemu, gdy pojawia się w nieodpowiednim czasie. Klasycznym przykładem „nieodpowiedniego” czasu jest wieczór przed oddaniem ważnego raportu w pracy. Gdy czas nagli, a drukarka zamiast spełnić swoją funkcję, odmawia współpracy, zachowanie spokoju to niemałe wyzwanie, zwłaszcza gdy przygotowanie raportu zajęło ci kilka godzin. Narzekanie na złośliwość przedmiotów martwych nie zmieni twojego położenia – czas na działanie. Do porannej prezentacji masz kilka godzin. W tym czasie możesz wydrukować raport u znajomych lub w punkcie xero, ewentualnie zdecydować się na przedstawienie go na ekranie komputera.

Jeśli problemy techniczne wytrącają cię z równowagi, pomyśl o zmianie podejścia do obowiązków. Zostawianie zadań na ostatnią chwilę przypomina bowiem grę w rosyjską ruletkę – statystycznie masz duże szanse na ukończenie projektu, raportu lub innej pracy pisemnej na czas, ale w praktyce bywa z tym różnie. Zepsuć może się nie tylko drukarka lub komputer – sporadycznie dochodzi również do awarii sieci energetycznej. Musisz być również przygotowana na inne sytuacje – niespodziewaną wizytę teściowej lub silny ból głowy, uniemożliwiający dokończenie konkretnego zadania.

2. Gdy nawet jazda samochodem idzie nie tak, jak trzeba

Zobacz film: "Kiedy należy zgłosić się do psychiatry?"

Po stresującym wieczorze jedziesz samochodem do pracy. Na przednim siedzeniu leży twoja teczka, a w niej wydrukowany raport. Jesteś spokojna i masz wrażenie, że limit pecha wyczerpałaś dzień wcześniej, walcząc z oporną drukarką. Niestety, mylisz się. Tankując samochód, uświadamiasz sobie, że twój portfel świeci pustkami. Przez chwilę czujesz dziwne łaskotanie w brzuchu, ale z ulgą przypominasz sobie o karcie. Niestety, przy kasie okazuje się, że – jak na złość – terminal nie działa. Nie masz możliwości zapłacenia za paliwo, a odlanie go ze zbiornika nie wchodzi w grę. Sytuacja bez wyjścia? Niekoniecznie. Masz jeszcze szansę wyjść cało z opresji – wystarczy spisanie oświadczenia na stacji benzynowej, w którym zobowiązujesz się do uiszczenia opłaty za pobrane paliwo.

Wsiadasz do samochodu, czujesz lekkie zdenerwowanie, ale myślami jesteś już przy prezentacji raportu. I to jest twój kolejny błąd. Wyjeżdżając ze stacji, nie ustępujesz pierwszeństwa innemu kierowcy. Efekt jest prosty do przewidzenia – stłuczka. Na samą myśl o czekającej cię rozmowie z poszkodowanym kierowcą skacze ci ciśnienie, ale próbujesz zachować spokój. Wiesz, że opanowanie to klucz do szybkiego rozwiązania problemu. Teraz już w pełnym skupieniu docierasz do pracy. Nie ma bowiem miejsca na kolejny, nawet najmniejszy błąd. Na szczęście użyłaś rano antyperspirantu i masz pewność, że mokre plamy na ubraniu nie zdradzą twojego zdenerwowania po przejściu długiej drogi do prezentacji przed szefem.

Sprawdź, co jeszcze może Cię spotkać i przygotuj własne rozwiązanie na niespodziewane sytuacje.

Treści w naszych serwisach służą celom informacyjno-edukacyjnym i nie zastępują konsultacji lekarskiej. Przed podjęciem decyzji zdrowotnych skonsultuj się ze specjalistą.

Następny artykuł: Wymagający szef powodem stresu
Oceń jakość naszego artykułu: Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
12345
Polecane dla Ciebie
Pomocni lekarze