Zapytaj lekarza

1 , 0 1 7 , 6 3 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie Acne-derm po zakończeniu kuracji Izotekiem

Pytanie do dermatologa. Witam, czy można stosować preparat typu Acne-derm miesiąc po zakończeniu leczenia Izotekiem na skórę twarzy? Czy można stosować różne kosmetyki np. Krem SVR Clairial C 10 na przebarwienia, aby przyśpieszyć wyrównanie kolorytu skóry.
MĘŻCZYZNA, 30 LAT ponad rok temu
Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Sugerowałbym odczekać z rozpoczęciem kuracji acne dermem przed 1-2 miesiace oraz uzależńił decyzję odnośnie jego stosowania od oceny stanu skóry. Może Pani stosować inne kremy pielęgnująco-ochronne.

0
Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

tego typu zalecenia można określić po bezpośrednim badaniu pacjenta. Proszę udać się do lekarza dermatologa. Po badaniu będzie można określić odpowiednie postępowanie.

0

Może określić to lekarz prowadzący po obejrzeniu stanu skóry.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy