Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 7 1 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co może oznaczać łzawienie oczu po założeniu sztucznych rzęs?

Witam! Wczoraj miałam przedłużone rzęsy u kosmetyczki, podczas przedłużania bardzo łzawiły mi oczy i odczuwałam lekki dyskomfort w odrębie gałki ocznej. Dzisiaj mam bardzo podrażnione oczy, całe zaczerwienione i podpuchnięte, byłam w aptece i Pani poleciła mi krople Starazolin, jednak w czasie nakroplenia oka odczuwam kłucie w nim. Czy mogę stosować krople?
KOBIETA, 23 LAT 7 miesięcy temu

Witam.ma Pani zapalenie spojówek i uszkodzona powierzchnię rogówki. Kupić Bepanthen kropić co 2 godziny a na noc Ung Corneregel. Starazolun wybiela poprzez skurcz naczyń spojowki nie leczy!!!.pozdrawiam serdecznie

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy