Zapytaj lekarza

1 , 0 1 9 , 4 2 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak czucia w prawej piersi a przyjmowanie leku Bellergot

Podczas pieszczot nie czuje nic w prawej piersi.Jest taka jakby nie moja. Długo tez po porodzie utrzymywał mi się "pokarm " w obu piersiach , bo jeszcze 4 lata po zaprzestaniu karmienia. Lekarz przepisał mi belergot ( o ile dobrze pamietam ) , ale bardzo zle sie czułam po tych lekach i właściwie ich nie brałam. Czy to może miec zwiazek z moim odczuciem?
KOBIETA ponad rok temu

Witam serdecznie, Zaburzenia czucia, nie są typowym działaniem niepożądanym Bellergotu. Jeśli jednak po jego przyjęciu czuła się Pani źle wrażenie wrażenie braku czucia w piersi mogło wynikać z Pani ogólnego samopoczucia.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy