Zapytaj lekarza

1 , 0 1 1 , 3 9 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nieprzyjemny posmak po piaskowaniu i leczeniu zęba

Wczoraj zostało mi włożone do zęba lekarstwo[opatrunek leczniczy który za kilka tygodni zostanie wyjęty a ząb zaplombowany, było to leczenie normalne nie kanałowe] oraz piaskowanie i skaling. Od tego czasu mam dziwny smak w ustach taki typowo dentystyczny i gorzki. Czy to od tego opatrunku lecznicznego i jak dlugo on moze sie utrzymywac.
MĘŻCZYZNA, 28 LAT ponad rok temu

Domowe sposoby na afty

Witam serdecznie,
Piaskowanie i skaling nie powinny dawać tego typu objawów, więc podejrzewałbym tutaj opatrunek. Przy niektórych opatrunkach mogą być obecne doznania smakowe, a jeśli są uciążliwe przez dłuższy okres czasu - warto udać się do swojego stomatologa, aby je wymienił lub przynajmniej zabezpieczył.

Stomatolog, absolwent Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety