Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 6 4 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Przerwanie stosowania leku Setaloft 150 mg

Witam Państwa:) mam 23 l, już ponad pół roku biorę setaloft 150mg na dzień rano, lecz ostatnio przerwałem branie tego leku i już mija 3 tydzień jak go niebiorę ponieważ niebyło mojej Pani lekarz, narazie skutków nagłego odstawienia niezauważyłem u siebie.Teraz dostałem spowrotem receptę na ten lek i znow myślę zacząć po tej przerwie brać go dalej od nowa.Czy tak można przerwać nagle na pewien czas ten lek i teraz znow zacząć go brać? Czy to jest bezpieczne i czymś to może grozić POWAŻNYM??
MĘŻCZYZNA, 23 LAT ponad rok temu

Leki, których nie powinno się zażywać przed operacją plastyczną

Lek. Katarzyna Szymczak
79 poziom zaufania

Wszystko zależy jakie leczenie zalecił psychiatra, na jak długo, radziłabym skonsultowac z nim dalsze przyjmowanie leku, być moze nie będzie już to konieczne, jesli objawy nie powróciły i czuje się Pan dobrze. Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy