Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 3 0 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Staphylococcus aureus mssa na twarzy

Witam od roku męczę się z staphylococcus aureus mssa na twarzy w postaci tradziku.Dostałam doxycyclinum 100 2x dziennie ale było jeszcze gorzej. Lekarz przepisał tetralysal ale to nie wyleczy mojego gronkowca. Czy lek syntarpen jest bezpieczny? Ponieważ w moim antybiogramie jest kloksacylina S. A jest to lek typowo na gronkowca. Proszę o odpowiedź
KOBIETA, 22 LAT 11 miesięcy temu

Dlaczego nie należy zwlekać z leczeniem trądziku?

Trądzik objawia się nieestetycznymi krostami, które pojawiają się najczęściej na twarzy. Niektórzy nie zwracają jednak na to uwagi i bagatelizują problem. Obejrzyj film i dowiedz się, dlaczego nie należy zwlekać z leczeniem trądziku.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety