Zapytaj lekarza

1 , 0 2 3 , 1 5 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy witamina C mogła obniżyć skuteczność tabletek antykoncepcyjnych?

Witam. 7 dni temu zaczęłam 5. opakowanie tabletek antykoncepcyjnych. Wcześniej, pod koniec 4-go opakowania, przez 3 dni zażywałam witaminę C w ilości 1000mg. Zrobiłam normalną przerwę między opakowaniami, kiedy wystąpiło krwawienie. W jego czasie i po rozpoczęciu kolejnego opakowania kochałam się z chłopakiem bez innego zabezpieczenia. Dzisiaj zaczęły mnie boleć piersi i sutki. Czy to może być objaw ciąży? Czy taka ilość witaminy C obniżyła skuteczność tabletek?
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Zmniejszanie bólu porodowego - masaż pleców

Ból odczuwany podczas porodu jest bardzo silny. Czasem wręcz nie do zniesienia. Jak sobie z tym radzić? Sposobem na złagodzenie bólu może być masaż pleców.

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Skuteczność antykoncepcji jest zachowana. Nie ma powodów do niepokoju.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy