Zapytaj lekarza

1 , 0 2 1 , 1 9 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak leczyć napinanie mięśni?

Witam. Leki Asentra, Aciprex powodowały u mnie bardzo silne drżenia od pasa w dół. Do tego dochodził bardzo nieprzyjemny ból napinanych mięśni.Lekarze nie chcieli słuchać o moich doznaniach mówili że to nie ma związku z braniem tych leków.Skierowano mnie do neurologa który stwierdził RLS. Przez 13 lat przepisywano mi RolprynęSR 2mg i 3x0,25 Reqip, oraz Pregabalin 150 2x dziennie.U neurologów bylam co najmniej 10 w Warszawie w bardzo znanej klinice.Brałam Asentrę i Aciprex nie wytrzymałabym tych drżeń bez lekow na depresję.We wrześniu kolejny lekarz zamieniał mi Aciprex na inny lek i o dziwo drżenia ustąpiły w 90 %.tO Był przypadek , kolejnym lekiem po przerwie jest Coaxil. Drżeń nie ma ,za to zasypiam na 10 minut i to jest koniec. Jestem bardzo zmęczona . Proszę powiedzieć co zrobić. Odstawiłam Rolprynę i Pregabalin zamieniłam na 75 . 2x dziennieoraz 0,25 Reqip.
KOBIETA, 59 LAT około miesiąca temu

Pierwsze objawy autyzmu

Autyzm to dziecięce zaburzenie rozwojowe. Częściej występuje u chłopców niż u dziewczynek. Sprawdź, co jeszcze warto wiedzieć na temat autyzmu. Obejrzyj film i dowiedz się, jakie są jego pierwsze objawy.

Lek. Aleksandra Witkowska
82 poziom zaufania

Niestety nie prowadzimy analizy przypadków pacjentów z poziomu portalu, do tego jest wizyta bezpośrednia u lekarza.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy