Zapytaj lekarza

1 , 0 2 4 , 0 5 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zażywanie leków przy problemach z tarczycą

witam od 10 lat leczę tarczycę , zażywam euthyrox 50 i 75 mg w stosunku 4:3 na tydzień i ostatnio spadły mi wyniki poniżej normy na 0,13 czy to znaczy że powinnam brać większą dawkę np.75 mg 3-4 razy w tygodniu , skoro FT3 i 4 mam zawsze w normie ? pozdrawiam aga
KOBIETA, 41 LAT ponad rok temu

Problemy hormonalne kobiet

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam! W opisanej sytuacji wskazana jest wizyta u specjalisty endokrynologa. W razie konieczności zostanie wdrożone odpowiednie postępowanie.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy