Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 8 0 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Witam, najlepiej skonsultować się z lekarzem który zalecił Pani lek. Jeśli dzień był pełen wrażeń, emocji, stresu to wieczorem mogą pojawić się większe problemy z zaśnięciem. Warto zadbać o higienę snu, czyli kłaść się i wstawać o podobnej porze, nie pić przed snem mocnej kawy lub herbaty, dotlenić się, słuchać przed snem spokojnej muzyki, spróbować się zrelaksować. Przesyłam linki z pomocnymi artykułami na temat snu: https://portal.abczdrowie.pl/jak-sie-wysypiac http://wyborcza.pl/TylkoZdrowie/1,137474,16174453,Dlaczego_nie_mozesz_zasnac.html?disableRedirects=true http://www.poradnikzdrowie.pl/psychologia/zrelaksuj-sie/Leki-nasenne-niosa-sen-ale-nie-lecza-bezsennosci-wywiad_38307.html

0

Witam Pana, myślę, że na to pytanie może Panu odpowiedzieć wyłącznie lekarz psychiatra. Psychologowie nie zajmują się farmakoterapią. Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy