Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 7 4 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Trądzik zaskórnikowy i wysuszona skóra

witam, mam pytanie odnośnie trądziku zaskórnikowego - używam preparatu zineryt, strasznie mam wysuszoną skórę, czy mogę stosować przy tym dodatkowo jakiś krem nawilżający np. Cetaphil?
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Trądzik różowaty

Trądzik to nie tylko nieestetyczne krostki, które pojawiają się w okresie dojrzewania. Może on przybrać inną postać. Obejrzyj filmik i dowiedz się więcej o trądziku różowatym.

Powinna Pani nawilżać skórę, ponieważ inaczej będzie bardzo podrażniona polecam: bioderma sensibio lub cicabio.

Warto również do leczenia dołaczyć zabiegi peelingów medycznych.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0

Dzień dobry, Oczywiście, nie należy zapominać o nawilżaniu. Preparat, którego użycie Pani rozważa jest odpowiedni. Pozdrawiam

Dyplomowana specjalistka kosmetologii. Ukończyła Wyższą Szkołę Zdrowia, Urody i Edukacji w Poznaniu na wydziale zamiejscowym w Gdyni.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy