Zapytaj lekarza

1 , 0 0 9 , 5 0 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Upławy a stosowanie Macmiror

Witam, w lutym trafiłam do ginekologa z powodu długotrwałych upławów oraz pieczenia i swędzenia przed okresem.Lekarz stwierdził infekcje i przepisał mi Macmiror complex 500, po którym przez jakiś czas miałam spokój. Jakiś czas temu pojawiły się podobne objawy, ale bez pieczenia i swędzenia poszłam ponowie do ginekologa, który znowu stwierdził lekką infekcje i przepisał mi gynalgin oraz tinidazolum. Po tych lekach wszystko ustało.Teraz po miesiączce mam mleczno żółty śluz na bieliźnie i mokro.
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu
Lek. Piotr Pilarski Stażysta/Rezydent, Bydgoszcz
79 poziom zaufania

To również mogą być objawy infekcji intymnej. Sugeruję wizytę u ginekologa. Po kuracji sugeruję stosowanie preparatu Iladian.

Pozdrawiam.

umów wizytę 0
Lek. Tomasz Budlewski Stażysta/Rezydent, Łódź
79 poziom zaufania

Konieczne jest badanie lekarskie aby móc coś więcej powiedzieć. Proszę koniecznie udać się do lekarza ginekologa. po badaniu będzie można coś więcej powiedzieć.

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety