Zapytaj lekarza

1 , 0 1 1 , 2 8 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

W jaki sposób leczyć zaburzenia erekcji powstałe w wyniku włożenia wibratora w odbyt?

Witam kilka miesiecy temu podczas sexu z partnerka swoja włożyłem sobie w odbyt jej wibrator . Teraz czuję , że mam luzny odbyt ciezko mi sie chodzi i mam niepelną erekcję . Czuję bardzo duży dyskomfort oraz mam uczucie depresji . Od czego zacząć żeby to wyleczyć ??
MĘŻCZYZNA, 29 LAT 11 miesięcy temu

Lubrykanty

Być może jest to zaostrzenie stanu zapalnego gruczołu krokowego. Potrzebna jest konsultacja lekarza urologa.
Pozdrawiam. JW, blog seksuologia.com, Poznań.

Specjalista psychiatrii i seksuologii z wieloletnim doświadczeniem w tych dziedzinach. Pełnił funkcję Konsultanta Regionalnego Medycyny Seksualnej. Członek założyciel Polskiego Towarzystwa Terapeutycznego oraz członek Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego, Polskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej, Europejskiego Towarzystwa Medycyny Seksualnej i Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego.
umów wizytę 0

Dzień dobry!

Proszę skonsultować się z lekarzem pierwszego kontaktu, który wstępnie oceni sytuację i poleci dalsze kroki.
Może być to także lekarz seksuolog.

Pozdrawiam!

Psycholog, seksuolog i mediator rodzinny. Członek Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety