Pokaż kategorie abcZdrowie.pl
Osoba Dzień dobry, mam takie pytanie: mój ojciec jest alkoholikiem stwierdzono u niego raka prostaty 4 lata temu, miał wtedy góra 2,5 cm od tego czasu nie robi z tym nic, nie możemy go skłonić w żaden sposób, aby zaczął się leczyć, a do tego potrafi w czasie picia alkoholu brać tabletki na prostatę: prostamol. Czy łączenie tych tabletek z alkoholem coś wogóle może pomóc? Do tego wszystkiego na dodatek oddaje mocz z krwią i zaczynają go boleć nogi kości do tego stopnia, że nie potrafi czasem się podnieść z łóżka, za odpowiedź z góry serdecznie dziekuję!
Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
Lek. Magdalena Parys 66
Lek. Magdalena Parys Stażysta/Rezydent, Warszawa Wawer

Szanowni Państwo,

Łączenie leków z alkoholem nie tylko nie może pomóc, ale wręcz zaszkodzić. Zdecydowanie należy unikać takiego zestawienia.

Objawy, które Państwo opisujecie są bardzo niepokojące, mogą wskazywać na rozwój choroby nowotworowej. Żeby to jednak wyjaśnić, tatę koniecznie powinien zbadać lekarz.

Jeśli nie można go nakłonić do pójścia na wizytę do lekarza rodzinnego, może spróbujcie Państwo umówić wizytę domową, najlepiej jak najszybciej.

Pozdrawiam serdecznie

Podobne pytania