Pokaż kategorie abcZdrowie.pl
Mężczyzna, 14 lat

Witam serdecznie. Zauważyłem na swoim penisie białą powłokę dokładnie na żołędzi i napletku. Po chwili okazało się, że biały nalot schodzi i wygląda na to, że to skóra. Czy to mogą być początkowe objawy grzybicy? Żona kupiła mi maść clotrimazolum i nie wiem czy mogę ją stosować. Nie mam innych dolegliwości. Nie występuje swędzenie, pieczenie itp. Ale schodzi mi cieniutka warstwa skóry z mojej żołędzi i napletka. Żona kilka dni temu brała antybiotyk c***, miała przeziębiony pęcherz moczowy i dostały się tam bakterie, czy to może być przyczyną mojego problemu? Czy możemy nadal się kochać czy musimy robić przerwę jeżeli zaczne stosować tą maść? Proszę o odpowiedzi na moje pytania. Z góry serdecznie dziękuję.

Lek. Joanna Gładczak 77
Lek. Joanna Gładczak Internista, Tychy 77 poziom zaufania
Zaufany specjalista Umów wizytę

Witam serdecznie.
Objawy mogą wskazywać na zmiany grzybicze, jednak odradzam stosowania jakiegokolwiek leku bez postawienia pewnego rozpoznania, tak więc wskazana jest wizyta u dermatologa.
Jeżeli rozpoznanie potwierdzi się, warto rozpatrzyć równoczesne leczenie żony.
Pozdrawiam.

Podobne pytania

lekarzy jest teraz online

Zapytaj lekarza
zapytaj lekarza

za darmo

  • Odpowiedź w 24 godziny
  • Bez żadnych opłat
  • Lekarze, psychologowie, dietetycy

lekarzy jest teraz online

0/500