Zapytaj lekarza

1 , 0 2 2 , 3 6 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co powoduje nadmierne wypadanie włosów u 43-latki?

witam po spaleniu włosów u fryzjera 3 tyg temu koszmarnie mi wypadajĄ włosy OKOŁO 2 TYS SZTUK DZIENNIE co robić (wizytę u dermatologa mam dopiero pod koniec sierpnia)
KOBIETA, 43 LAT ponad rok temu

Leczenie trądziku

Trądzik atakuje nie tylko osoby w wieku dojrzewania. Często starsze osoby muszą się z nim zmagać przez długi czas. Obejrzyj film i dowiedz się, jak radzić sobie z trądzikiem.

Lek. Aleksandra Witkowska
82 poziom zaufania

Niestety z tym nie da się nic zrobić, włosy zniszczone chemicznie wypadną. Musi Pani czekać aż odrosną nowe, można stosować Vitapil, Biotebal.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy