Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 8 2 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy bóle nerek mogą być skutkiem Neosine Forte?

Witam mam pytanie odnośnie leku na wirusy neosine forte 1000 które biorą trzy dni i mam bóle dziś nerek po zatem mam jakby wrażenie otumanienia w głowie wydaje mi się ze od lekarstwa gdyż biorę tylko flagamne a jeśli moja kreatywna pół roku temu była ok i posiew moczu jałowym miesiąc temu robiony, mecz ogólnie również czy mogę być pewna że nerki mam zdrowe? Jeśli trzeba jakieś zrobić badanie na nerki to jakie by nie mieć tych chorób nerek?!
KOBIETA, 30 LAT ponad rok temu

Stosowany lek może wpływać na funkcjonowanie nerek. Jest on przeciwwskazany dla osób z zaburzeniami tego narządu. Dlatego nie powinno się go stosować przewlekle. najlepiej zgłosić się do lekarza, aby mógł wykluczyć możliwe choroby. Ponowne badanie moczu nie zaszkodzi, a może Panią uspokoić.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy