Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 6 6 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

"W czasie leczenia Sedamem może dochodzić do rozwoju uzależnienia fizycznego lub psychicznego od leku Do grupy szczególnego ryzyka należą osoby ze skłonnościami do nadużywania leków i alkoholu lub z zaburzeniami osobowości." (Baza leków) Odradzam definitywnie picie alkoholu w trakcie terapii. Jeżeli nie może Pan zrezygnować z alkoholu to powinien Pan zwrócić się z tym do lekarza prowadzącego. Abstrahując od powyższego rozważyłbym wszczęcie leczenia psychoteraputycznego, a więc niefarmakologicznego. Moim zdaniem daje ono lepsze skutki. Pozdrawiam

Psychoterapeuta, psychosomatyk, coach, hipnoterapeuta i trener mentalny.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy