Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 0 1 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy ta wysypka to nowe ogniska chorobowe?

Witam. Dermatolog przepisał mi maść hascofungin na grzybice w pachwinie. Zmiany praktycznie cofnęły się. Jednak jakiś tydzień temu powstała u mnie wysypka. Czy jest możliwe że wsypka powstała od stosowania maści czy są to nowe ogniska choroby? Dodam że dodatkowo brałem tabletki fluconazole.
MĘŻCZYZNA, 23 LAT około miesiąca temu

Profilaktyka grzybicy

Grzybica to powszechna choroba. Atakuje różne części ciała. Jak można jej zapobiec? Na ten temat wypowiada się ekspert - lek. medycyny estetycznej Agnieszka Bańka-Wrona.

Witam, zależy jaka to wysypka i gdzie. Może być po leku, a może niekoniecznie. Może być w przebiegu choroby. Proponuję zrobić zdjęcia i wysłać lub zgłosić się do lekarza. Pozdrawiam, KG. www.prepmed.pl

Specjalista chorób zakaźnych, hepatolog i seksuolog.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy