Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 1 5 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy zaczerwienienie po grzybicy prącia to podrażnienie?

Dzień dobry, 3 tygodnie temu po antybiotyku dostałem grzybicy prącia. Po niezwlocznej wizycie u dermatologa stosowalem przez tydzien masc primafucort wraz z tabletkami przeciwgrzybicznymi oraz przez 2 tygodnie stosowalem clotrimazolum wraz z plynem. Po tygodniu grzybica zniknela ( na szczycie pracia) jednak u jego podstawy (gdzie skora byla zdrowa) i na skorce pod po jednej stronie pojawilo sie jakby podraznienie/otarcie o czerwonym zabarwieniu. Czy jest to prawdopodobnie jedynie podraznienie?
MĘŻCZYZNA, 25 LAT 11 miesięcy temu

Leczenie grzybicy

Grzybica to choroba, która może atakować różne części ciała. Jak można się jej pozbyć? Na ten temat wypowiada się ekspert - Agnieszka Bańka-Wrona, lekarz medycyny estetycznej.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety