Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 4 2 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jaka może być przyczyna niepełnych wzwodów?

Niepełny wzwód a masturbacja? Witam, lat 24 chciałbym opowiedzieć o swoim problemie z niepełnym wzwodem i uzyskac kilku konkretnych odpowiedzi. Przy swoim pierwszym stosunku nie mialem zadnego problemu potrafilem uprawiac sex ponad godzine. Przez dluzszy okres czasu miałem przerwe, potrzebe seksualna zaspokajałem czesta masturbacja, praktycznie codziennie przy filmach porno. Po poznaniu nowej partnerki zdecydowalismy sie na stosunek, na poczatku wszystko bylo okej prawidlowa erekcja podczas zabawy oralnej ale gdy dochodzilo do zblizenia nagle erekcja zanikala do takiego stanu ze stosunek nie byl mozliwy. Po tym incydencie postanowilem odrazu udac sie do urologa/seksuologa ktory stwierdzil ze to wina stresu i przepisal mi lek Cjalis 5mg ktory mialem stosowac codziennie przez okres 28dni. Nie ukrywam ze efekt byl zadowalajacy nawet nocne i poranne erekcje byly duzo mocniejsze , wystarczylo kilka ruchow podczas proby masturbacji i wzod byl pelny i moglem go szybko osiagnac. Podczas okresu brania leku odbylem udany stosunek erekcja byla pelna i dluga. Po skonczeniu tabletek zauwazylem ze mam problem z osiagnieciem tak dlugiej erekcj jak wczesniej. Dodam ze nie wystarczy juz kilka ruchów reka lub fantazji erotycznych zeby uzyskac erekcje. Jedynie przy pornografi potrafie szybko osiagnac wzod ale nie jest on taki pelny jak wczesniej , dopiero przed wytryskiem jest na 100%. Stad moje pytania czy to wina czestej masturbacji i filmow porno ? Po jakim czasie moge wrocic do wczesniejszego stanu, kilku tygodni czy kilku miesiecy ? Czy powinienem pojsc do lekarza po kolejna partie lekow zeby przełamac ten stres ktory blokuje mnie przed kolejnym stosunkiem ? Dodam ze mam nocne i poranne erekcje , sa troche słabsze niz wczesniej. Erekcje osiagam nawet podczas pieszczot z partnerka ale jest ona nie pełna i po kilku minutach "opada". Licze na szybka i konkretna odpowiedz, Pozdrawiam :)
MĘŻCZYZNA, 25 LAT 9 miesięcy temu

Czy masturbacja wpływa na potencję?

Lek. Wojciech Zygmunt
70 poziom zaufania

Być może jest to problem natury psychicznej. Częsta masturbacja może osłabiać pana pociąg do partnerki. A być może są to początki zaburzeń wzwodu, jakie dopadają większość mężczyzn, lecz zwykle w późniejszym wieku. Poza ewentualnym dalszym stosowaniem leku, wg. zaleceń lekarza, polecam udać się do dobrego psychoterapeuty. Dobry efekt mogą dawać opaski erekcyjne, jednak powinno się je stosować maksymalnie przez pół godziny. Pozdrawiam i życzę zdrowia.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy