Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 4 3 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jaka może być przyczyna utraty głosu?

Witam. Miesiąc temu straciłam głos. Byłam u kilku lekarzy i dwoje z nich podejrzewa alergię. Zrobiłam testy alergiczne i czekam na wyniki. Od tygodnia biorę leki przeciw alergii lecz nie ma żadnej poprawy. Jestem załamana i boję się że głos już nie wróci ! Proszę mi powiedzieć jak długo muszę zażywać leki aby nastąpiła poprawa.Dziękuję i pozdrawiam.
KOBIETA, 44 LAT 9 miesięcy temu

Leczenie chirurgiczne chrapania

Chrapanie to powszechna dolegliwość. Dlatego wiele osób ją bagatelizuje. Zdarza się jednak, że w celu poradzenia sobie z tym problemem konieczne jest leczenie chirurgiczne.

Muszę Cię osobiście zbadać i już. Wyrzuć te leki na alergię. Jeżeli lekarz nie wie co Ci jest to niech nie wygłupia się z alergią i odeśle Cię do kogoś mądrzejszego. Alergia nie daje utraty głosu.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy