Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 4 0 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nasilająca się bolesność nerek podczas leczenia anginy

Nasilajacy sie bol nerek przy leczeniu Anginy. Biore Erythromycyne od 6 dni,pomoglo w pozbyciu sie goraczki i bolu gardla..wczoraj pojawil sie bol w nerkach i nasila sie przy chodzeniu.Poprosze o race. Dziekuje Piotr
MĘŻCZYZNA, 33 LAT ponad rok temu

Drgawki gorączkowe - kiedy i jak je leczyć?

Kiedy pacjent ma wysoką temperaturę, mogą u niego pojawić się tzw. drgawki gorączkowe. Jak sobie z nimi radzić? Obejrzyj filmik i dowiedz się więcej na ten temat.

Lek. Aleksandra Witkowska
82 poziom zaufania

witam, być może rozwija się popaciorkowcowe zapalenie nerek związane z zakażeniem paciorkowcem (ten sam co gardło) Pilne badanie ogólne moczu i wizyta u lekarza POZ

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy