Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 0 1 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Trzeszczenie kolan podczas aktywności fizycznej

Witam, po zrobieniu kilkudziesięciu przysiadów coś zaczęło mi chrupać w kolanach. Byłem u ortopedy, przypisał mi Arthryl ale 3 msc. i jest bardzo mała poprawa. Najpierw jak zegnę kolano to głośno strzeli, a następnie lekko coś chrupie. Tylko przy mocnych ruchach w stawie kolanowym, przy lekkich kolano działa dobrze. Podczas wykonywania przysiadu cały czas coś chrupie, bez bólu. Nadal stosować ten arthryl czy powinienem zmienić specjalistę? hmm może jakieś domysły co to może być?
MĘŻCZYZNA, 23 LAT ponad rok temu

Bóle kręgosłupa

Spędzamy zbyt wiele czasu w pozycji siedzącej. Prowadzi to do bólu pleców. Warto wstać,przejść się. Zredukujemy wtedy dolegliwości bólowe kręgosłupa.

Lek. Tomasz Kowalczyk
Lek. Tomasz Kowalczyk Ortopeda

Jeśli nie boli wystarczy arthryl

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy