Zapytaj lekarza

1 , 0 1 8 , 5 7 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co jest powodem uczucia zatrzymania się ciała obcego w gardle i jak sobie z tym poradzić?

Witam, Od kilku dni mam uczucie jakby coś mi stało w gardle (przełyku). Co jeżeli np. tkwi tam tabletka to co się może stać? Czym to grozi? Czy tabletka może wpaść do serca? Cały dzień od kilku dni mi się odbija. Proszę o pomoc. Dziękuję.
KOBIETA, 37 LAT 11 miesięcy temu

Należy wykluczyć obecność stanu zapalnego, ciała obcego (endoskopia ), refluxu, zmian w kręgosłupie, etc. Dr.K.Jach 669074760 szczecin.

Laryngolog i chirurg plastyczny. Wojewódzki konsultant do spraw laryngologii.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy