Zapytaj lekarza

1 , 0 0 9 , 6 4 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy przez niedoczynność tarczycy mogę mieć problemy z koncentracją oraz uczeniem się?

Witam. Choruję na niedoczynność tarczycy. Ostatnie badanie TSH wyniosło 5,9. Została zwiększona przez lekarza dawka z Eutyroxu 88 na 112. Moje pytanie jest następujące: Czy przez niedoczynność tarczycy mogę mieć problemy z koncentracją oraz uczeniem się? Czy pojawiające się bóle głowy przy intensywnym myśleniu również mogą być tego objawem? Pozdrawiam
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu
Lek. Tomasz Budlewski Stażysta/Rezydent, Łódź
79 poziom zaufania

Tak mogą się pojawiać różnego rodzaju dolegliwości. Proponuję kierować się zaleceniami lekarza prowadzącego.

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety