Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 6 5 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy ten steryd faktycznie powoduje tycie?

Lekarz przepisal mi na przewlekle zapalnie zatok steryd metepryd 4mg na razie na 3tygodnie,ale poczytałam ulotke i opinie i z tego co się orientuję ten lek może spowodować duże tycie.mnie juz teraz bardzo ciezko zrzucic pare kg nadwahi i mam duzy problem z zatrzymywaniem wody. Brać czy nie. Mam tez steryd do nosa on nie wystarczy?
KOBIETA, 37 LAT około miesiąca temu

Jak wygląda koblacja?

Koblacja jest bezbolesny zabieg, którego celem jest pozbycie się problemu chrapania. Jak on wygląda? Na ten temat wypowiada się dr Michał Michalik. laryngolog.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy