Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 6 2 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Euthyrox a znaczne pogorszenie samopoczucia

Witam od miesiąca biorę leki na nadczność tarczycy dokładnie lek euthyrox 75 i od tego momentu moje samo poczucie się pogorszyło. Przed braniem tabletek już mi dokuczala senność ale teraz gdy biorę lek ciągle śpię jestem bardzo osłabiona i często mi zimno choć na dworze 30 stopni panuje lekarza mam dopiero 7 lipca i sama nie wiem czy leki źle dobrane do czy aż tak je źle znoszę moje tsh to 9,208 f43 f4 w normie ale anty tg sięga mi do 1303 A anty tpo 2175 proszę o pomoc i radę
KOBIETA, 24 LAT 4 tygodnie temu

Czynniki ryzyka "świńskiej grypy"

Świńska grypa to choroba wirusowa. Szybko się rozprzestrzenia i może nawet rozwinąć się do rozmiarów epidemii. Obejrzyj filmik i dowiedz się, co przyczynia się do zachorowania na świńską grypę.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy