Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 3 4 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak wyleczyć nieregularne miesiączki i brązowe plamienia po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych?

Witam. 2 lata brałam tabletki anty. Od pół roku ich nie biorę.Okres mam co 2 miesiące ,bardzo skąpy. W tym miesiącu miałam plamienia najpierw brązowe ,póżniej czerwone i tak ok 7 dni.Tydzień przerwy miałam spokój ,jednak od 4 dni znów plamie raz brązowo raz czerwono.Nie wiem co się dzieję .W ciąży raczej nie jestem ,brak jakichkolwiek objawów ,nie czuję się ciążowo ... Zapisana jestem już do lekarza ,ale chciałam się dowiedzieć już teraz ;-) Jak mam się z tego wyleczyć?
KOBIETA, 33 LAT 11 miesięcy temu

Nieregularne miesiączki

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety