Zapytaj lekarza

1 , 0 1 9 , 6 3 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wysypka na twarzy po zmianie mleka u dziecka

Dzien dobry. MOJ SYNEK PIL MLEKO BEBIKO I NAN, OD 6 TYGODNIA ZUPELNIE PRZESZLAM NA NAN 1 I OD TEGO CZASU POJAWILA SIE WYSYPKA NA TWARZY I ZIELONE KUPKI. LEKARZ KAZAL ODSTAWIC NAN 1 I KAZAL KUPIC JAKIEKOLWIEK MLEKO HYPOALERGICZNE, KUPILAM BEBIKO HA. CZY TO WLASCIWE POSTEPOWANIE?
KOBIETA, 31 LAT ponad rok temu

Witam,

bywa, że dzieci nie tolerują różnych mlek, dlaczego stosowała Pani dwa mleka jednoczenie? Prosze sprawdzić bebilon pepti, bebiko ha też jest ok. Tak, należy zmieniać mleko na odpowiednie. pozdrawiam

Dietetyk i trener personalny. Absolwentka Akademii Dietetyki w Poznaniu.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy