Pokaż kategorie abcZdrowie.pl
Kobieta

Witam. W tamtym miesiącu normalnie miałam okres. Po tygodniu od okresu wystąpiły u mnie krwawienia lekkie przez 2 dni. W tym miesiącu miałam okres normalnie po 28 dniach. Od ostatniego (nie od krwawień) po tygodniu (teraz) znowu mam krwawienia, tylko silniejsze już 3 dzień. Nie wiem co się dzieje. Nie wiem czy to przez stosunek z chłopakiem, bo niedawno kochałam się z nim po raz pierwszy. Czy jest to powiązane z tamtym miesiącem. Co to może być?? Proszę o pomoc:(

Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
Dr n. med. Anna Wilczyńska 61
Dr n. med. Anna Wilczyńska Ginekolog, Warszawa Rembertów 61 poziom zaufania
Zaufany specjalista Umów wizytę

Dzień dobry!
Dodatkowe plamienia mogą pojawiać się z powodu zaburzeń hormonalnych np po stresie , nadmiernym wysiłku, odchudzaniu.
Mogą być objawem nieprawidłowości w macicy.
Czy przyjmuje Pani środki antykoncepcyjne?
Z poważaniem

Podobne pytania

lekarzy jest teraz online

Zapytaj lekarza
zapytaj lekarza

za darmo

  • Odpowiedź w 24 godziny
  • Bez żadnych opłat
  • Lekarze, psychologowie, dietetycy

lekarzy jest teraz online

0/500