Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 0 2 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co mogą znaczyć moje objawy przy stosowaniu leku Parogen?

Dzień dobry. Od lutego tego roku zgodnie z zaleceniami psychiatry codziennie rano biorę Parogen. To mój pierwszy lek tego typu, wcześniej nie leczyłem się psychiatrycznie. Zacząłem od połowy tabletki, potem dawka się zwiększała, pod koniec wakacji zatrzymała się na dwóch. Niestety jestem osobą roztargnioną i mniej więcej raz, dwa razy w miesiącu zdarza mi się zapomnieć zażyć lek. W takim wypadku po prostu pomijałem tę dawkę i wracałem od następnego dnia do zażywania regularnie, nie odczuwając z tego powodu żadnych szczególnych efektów ubocznych. Jednak wczoraj, 22.12, również zapomniałem go wziąć i w ciągu dnia dwukrotnie miałem znacznie silniejsze tętno, serce biło mi bardzo mocno i czułem silne mrowienie w głowie i w pachwinach. Potem przez dłuższy czas dość mocno bolała mnie głowa. Po przeczytaniu ulotki stwierdziłem, że to normalny efekt uboczny odstawienia. Jednak dziś, następnego dnia jednak, mimo że wziąłem lek, te efekty nie tylko się powtórzyły, ale są również znacznie częstsze i silniejsze, doszły też problemy z oddychaniem. Zastanawiam się, czy powinienem się martwić, czy to niegroźny efekt mojego gapiostwa. Byłbym ogromnie wdzięczny za odpowiedź - w tej chwili ta dziwna dolegliwość bardzo przeszkadza w normalnym funkcjonowaniu, zwłaszcza, że przygotowania do świąt pochłaniają dużo wysiłku. Chciałbym wiedzieć, czy słusznie zaczynam panikować ;) Z góry dziękuję i pozdrawiam.
MĘŻCZYZNA, 23 LAT 6 miesięcy temu

Leczenie choroby afektywnej dwubiegunowej

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy