Zapytaj lekarza

1 , 0 2 1 , 1 4 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy podane objawy świadczą o alergii na Tribiotic?

Witam. Na drobne krostki i urazy stosowałam maść tribiotic. Nie stosowałam go codziennie, ale dłuższy czas. Po pewnym czasie wyskoczyła mi czerwona plamka na policzku. Jest jakby lekko spuchnieta i sucha. Skóra lekko się luszczy w tym miejscu. Plamka znikała i powracala. Podobne zmiany zaczęły się robić na udach. Myje ciało Kropla Zdrowia Mydło naturalne z nanosrebrem i białą glinką. Wizytę u dermatologa mam dopiero za miesiąc. Czy to alergia? Czy moglo dojść do uczulenia od tribioticu? Pani w aptece zaleciła stosować wapno i hydrocortisonum. Czy mogę stosować ta maść? Jak pielęgnować miejsca że zmianami?
KOBIETA, 23 LAT 2 miesiące temu

Leczenie łysienia męskiego

Lek. Michał Lenard
80 poziom zaufania

Jeżeli zmiany pojawiły się w innym miejscu niż był stosowany Tribiotic, to alergia na niego jest mało prawdopodobna. Może Pani stosować preparaty polecone w aptece. Miejsca ze zmianami należy myć delikatnie, bez pocierania skóry, a po umyciu dokładnie osuszyć ręcznikiem (również bez pocierania). O dalszym postępowaniu zdecyduje dermatolog po zbadaniu Pani. Pozdrawiam!

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy