Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 2 2 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy stosowanie leków podwyższających poziom prolaktyny może spowodować powstanie guza przysadki mózgowej?

Na codzień przyjmuje leki którymi skutkiem ubocznym jest podwyższony poziom prolaktyny.Wskutek tego zatrzymała mi się miesiączka.Czy branie tych leków może spowodować u mnie powstanie guza przysadki mózgowej?Czytałam bowiem że są takie guzy które powstają właśnie na wskutek podwyższonego poziomu prolaktyny.
KOBIETA, 41 LAT 10 miesięcy temu

Czy HTZ może powodować nowotwory?

HTZ to hormonalna terapia zastępcza. Stosowana jest np. przy leczeniu menopauzy. Obejrzyj film i dowiedz się, czy HTZ może spowodować raka. O terapii mówi prof. dr hab. Romuald Dębski.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety